شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

ماشین لباسشویی آتش به پا کرد+تصاویر

يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۲
کد مطلب: 444061
آتش سوزی ماشین لباسشویی در منزل مسکونی، آتش نشانان را به شهرک رازی کشاند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، در یك مجتمع مسكونی همسایگان با مشاهده دودی كه از درزهای درب ورودی یكی از واحدهای مسكونی به بیرون زبانه می کشید در تماس با سامانه ۱۲۵ درخواست كمك كردند.

بر اساس گزارش این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۳:۳۳ امروز آتش نشانان ایستگاه های ۱۴، خودروی بالابر ۱۴ و ایستگاه ۸۳ را به خیابان دولت آباد، خیابان گلشنی، شهرك رازی اعزام كرد.


محسن حاجی شمسایی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: در یك ساختمان ۴ طبقه مسكونی در طبقه سوم یكی از واحدها دچار آتش سوزی شده بود و این در حالی بود که مالك در منزل حضور نداشت.

وی ادامه داد؛ آتش نشانان با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به باز كردن درب واحد مسکونی كردند و با استفاده از دستگاه تنفسی وارد منزل شدند.

وی افزود: دود بسیار غلیظی فضای منزل را فرا گرفته بود که آتش نشانان بلافاصله به جستجوی احتمالی اعضای خانه در محیط دود گرفته مشغول شدند که خوشبختانه فردی در این میان یافت نشد.

شمسایی تاکید کرد: نیروهای عملیات به سرعت كانون آتش سوزی را که ماشین لباسشویی بود در آشپزخانه یافتند و به سرعت شعله های سرکش آتش را که در حال سرایت به دیگر قسمت های آشپزخانه بود با استفاده از دو دستگاه خاموش كننده آب و گاز مهار و خاموش كردند.


وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از دستگاه تهویه مخصوص اقدام به تخلیه هوای داغ و دود از داخل واحد مسكونی به خارج از ساختمان كردند و پس از ایمن سازی و تحویل محل به عوامل كلانتری به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است؛ علت این آتش سوزی نیز اتصال سیستم برق ماشین لباسشویی روشن و شعله وری اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *