چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

فولاد در جام حذفی برد و به استقلال رسید

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۴
کد مطلب: 443851
تیم فولاد با این برد حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی شد. استقلال امروز موفق شد تیم شهرداری سمنان را ۵ بر صفر شکست بدهد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مرحله یک هشتم رسید و حریف تیم گسترش فولاد شد. تیم فولاد هم با برتری پر گل برابر تیم ایثار جیرفت به مرحله بعد رسید و حریف استقلال شد.

 در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال، تیم‌های ذوب آهن و بادران تهران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز جمعه در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن خاتمه یافت. محمد نژاد مهدی (۱۳) و مهدی مهدی پور (۵۴) برای ذوب آهن و نقی شاهمرادی (۶۲ - پنالتی) برای بادران گلزنی کردند.

به این ترتیب تیم ذوب آهن در مرحله یک هشتم حریف تیم گسترش فولاد تبریز شد.

همچنین تیم فولاد هم از ساعت ۱۸:۴۵ در اهواز به مصاف ایثار جیرفت رفت که توانست با نتیجه پر گل ۶ بر صفر حریفش را شکست بدهد. مهدی دغاغله (۷۰، ۶۴، ۵ - پنالتی ) ساسان انصاری (۲۶)، حسین مالکی (۵۶) و امیرحسین فشنگچی (۸۰) برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولاد با این برد حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی شد. استقلال امروز موفق شد تیم شهرداری سمنان را ۵ بر صفر شکست بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *