سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
جام حذفی اسپانیا

رئال مادرید برد ولی حذف می شود !؟

پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 459130
تیم فوتبال رئال مادرید بر حریف خود، کادیس غلبه کرد اما در آستانه حذف قطعی از جام پادشاهی اسپانیا قرار گرفت.
 به گزارش جهان به نقل از فارس، در یکی از بازی‌های حساس دور رفت از یک شانزدهم نهایی کوپادل‌ری، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3 بر یک برابر کادیس به پیروزی برسد.
 
در این دیدار چریشف در دقیقه 4 موفق به گلزنی شد و ایسکو در دقایق 65 و 74 گل‌های دوم و سوم مادرید را ثبت کرد. 
 
اشتباه عجیب رئال مادرید در استفاده از چریشف بازیکن روس و سه کارته در زمان بازی در لباس ویارئال باعث شده تا ماجرای حذف رئال مادرید بر سر زبان‌ها بیفتد.
 
رافائل بنیتس نباید از چریشف در این بازی استفاده می‌کرد و اشتباه عجیب او می‌تواند به قمیت حذف مستقیم رئال مادرید از جام حذفی تمام شود. اگر باشگاه کادیس از رئال مادرید به همین دلیل شکایت کند، رئال مادرید مانند اوساسونا که مرتکب اشتباهی از همین نوع شده بود، حذف خواهد شد. در واقع رئال مادرید با اشتباهی که مرتکب شده شامل بند 112 قانون فوتبال اسپانیا خواهد شد و حذف او از جام پادشاهی قطعی تلقی می‌شود.
 
احتمال حذف شدن رئال مادرید کم نیست و این در حالی است که رئال مادرید می توانست به راحتی در این میدان پیروز شده و به مرحله بعدی صعود کند. این اتفاق تلخ خاطره تلخ 1994 را برای رئال مادرید زنده کرد، در آن زمان والدانو با اشتباه خود رئال مادرید را به محرومیت و حذف کشاند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *