کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فولاد در جام حذفی برد و به استقلال رسید

20 شهريور 1394 ساعت 21:04

تیم فولاد با این برد حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی شد. استقلال امروز موفق شد تیم شهرداری سمنان را ۵ بر صفر شکست بدهد.


به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مرحله یک هشتم رسید و حریف تیم گسترش فولاد شد. تیم فولاد هم با برتری پر گل برابر تیم ایثار جیرفت به مرحله بعد رسید و حریف استقلال شد.

 در ادامه مسابقات مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال، تیم‌های ذوب آهن و بادران تهران از ساعت ۱۸:۴۵ امروز جمعه در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب آهن خاتمه یافت. محمد نژاد مهدی (۱۳) و مهدی مهدی پور (۵۴) برای ذوب آهن و نقی شاهمرادی (۶۲ - پنالتی) برای بادران گلزنی کردند.

به این ترتیب تیم ذوب آهن در مرحله یک هشتم حریف تیم گسترش فولاد تبریز شد.

همچنین تیم فولاد هم از ساعت ۱۸:۴۵ در اهواز به مصاف ایثار جیرفت رفت که توانست با نتیجه پر گل ۶ بر صفر حریفش را شکست بدهد. مهدی دغاغله (۷۰، ۶۴، ۵ - پنالتی ) ساسان انصاری (۲۶)، حسین مالکی (۵۶) و امیرحسین فشنگچی (۸۰) برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولاد با این برد حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی شد. استقلال امروز موفق شد تیم شهرداری سمنان را ۵ بر صفر شکست بدهد.


کد مطلب: 443851

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/443851/فولاد-جام-حذفی-برد-استقلال-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com