دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

افزایش متهمین فعالیت تروریستی درانگلیس

جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 443741
وزارت کشور انگلیس اعلام کرد: پلیس این کشور در تا پایان مارس ۲۰۱۵ میلادی تعداد زیادی از افراد مظنون به فعالیت‌های تروریستی را بازداشت کرده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از اسپاتنیک خبرداد: وزارت کشور انگلیس روز پنجشنبه اعلام کرد: تعداد افراد بازداشت شده که مظنون به دست داشتن در فعالیت های تروریستی و مجرمانه بوده اند، تا پایان مارس ۲۰۱۵ میلادی با افزایش فزاینده ای روبرو شده است.

وزارت کشور انگلیس افزود: در سال منتهی به مارس ۲۰۱۵ میلادی، بیش از ۲۹۹ نفر به اتهام فعالیت های تروریستی بازداشت شده اند که این رقم نسبت به سال قبل بیش از ۳۱ درصد رشد داشته است و این بالاترین رکورد از سپتامبر ۲۰۰۱ میلادی به شمار می رود.

پیش از این بالاترین بازداشت های مرتبط با جرائم تروریستی در پایان مارس ۲۰۰۶ میلادی ثبت شده که پلیس انگلیس بیش از ۲۴۶ نفر را بازداشت کرده بود. این بازداشت ها پس از آن صورت گرفت که در بمبگذاری های لندن در جولای ۲۰۰۵ میلادی بیش از ۵۲ نفر جان خود را از دست دادند.

طی ۳ سال گذشته تعداد افراد بازداشت شده در انگلیس به اتهام دست داشتن در فعالیت های تروریستی رشد زیادی داشته است. در سال ۲۰۱۴ میلادی، این رقم ۷۸ درصد کل بازداشت ها در انگلیس را تشکیل داده است در حالی که این رقم در سال ۲۰۱۱ میلادی ۵۲ درصد کل بازداشتی ها را تشکیل داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *