جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
با اظهار دو اشتباه مطرح شد

قول آقای وزیر برای موفقیت یک طرح ملی

پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۴:۱۰
کد مطلب: 443613
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حمایت از طرح تحول سلامت گفت: با تمام توان از این طرح حمایت می‌کنم.البته مشکلاتی وجود دارد که ناشی از ذات بیمه‌ نیست بلکه بیمه‌ ورودی دارد که اشکال در آنجا است.همچنین اشکال محاسبه‌ای در تعداد بیمه شده‌ها هم داشتیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی ربیعی در حاشیه هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد بیمه سلامت ایران اظهار کرد: با تمام توان و هویت حقوقی و شخصی در کنار دکتر هاشمی وزیر بهداشت برای موفقیت طرح تحول سلامت تلاش خواهم کرد. طرح تحول سلامت بزرگترین پروژه اجتماعی دولت است و هیچ گاه شکست نخواهد خورد.

وی عنوان کرد: من به نوبه خودم اعلام می‌کنم که با تمام توان و هویت حقوقی و شخصی خود در کنار دکتر هاشمی برای موفقیت این طرح تلاش خواهم کرد. البته مشکلاتی وجود دارد که در تلاش برای رفع آن هستیم.

وی مشکلات پیش آمده در حوزه بیمه‌ها را ناشی از تصمیم سازمان بیمه‌ای ندانست و افزود: سازمان بیمه‌ای ورودی دارد که اشکال در آنجا رخ داده است. یک اشکال محاسبه‌ای هم درباره تعداد بیمه شدها داشتیم زیرا تصور ما ۵ میلیون نفر فاقد بیمه بود که در نهایت تا به ۱۰ میلیون نفر رسید و این درحالیست که ما نمی‌توانستیم فقرای شهری را محاسبه کنیم و تعداد بسیار زیادتری از پیش بینی ما خواهان دریافت خدمت بیمه ای شدند.

ربیعی گفت: ما طرحی را در کمیسیون اجتماعی دولت به تصویب رساندیم که در حوزه اجتماعی از صدک‌های پایین جامعه حمایت خواهد کرد و این حمایت شامل امنیت غذایی، حمایت از طریق مشاغل حمایتی، حمایت مستقیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح حمایت از معلولان که به امضای رئیس جمهور رسیده است و به مجلس ارائه شده است بخشی از همین طرح جامع است که در آن حمایت از اشتغال تا زندگی اجتماعی معلولان و توانمندسازی آنها دیده شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *