يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۴

حمایت تلویحی کرباسچی از زمین‌خواران جنگلهای شمال!

چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب: 443600
دبیرکل حزب کارگزاران گفت که در زمانی تصدی اش بر شهردار تهران به بهانه کاهش تلفات در جاده ها، می خواسته اجازه ساخت مسکن در جنگلهای شمال را توسط برخی انبوه سازان و زمین خواران برای تسریع در ساخت بزرگراه تهران ـ شمال بدهد.
حمایت تلویحی کرباسچی از زمین‌خواران جنگلهای شمال!
به گزارش جهان، غلامحسین کرباسچی، دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در بخشی از گفتگوی خود با ایرنا گفت: زمانی که من شهردار بودم پیمانکارانی گفتند که مسیر تهران- شمال را ظرف سه سال می سازیم و از دولت چیزی نمی خواهیم و فقط اجازه بدهند بخش هایی از مسیر را که به محیط زیست هم آسیب نمی رساند به شهرک هایی تبدیل کنیم.

وی افزود: با این اقدام چند هزار مسکن جدید احداث می شد که به تبع آن، راه ساخته می شد ولی به بهانه هایی از آن جلوگیری شد و از آن تاریخ حدود ۲۰ سال گذشته است اگر این سالها را به میزان کشته های راه شمال ضرب کنیم، ببینید چه رقمی می شود. چه جوابی داریم برای این موضوع که وقتی می توان کاری کرد، ولی تحرک قابل قبولی دیده نمی شود.

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: بالاخره باید دید در جاده چالوس چقدر باید کشته شوند و وقت مردم گرفته شود. در هر تعطیلی اگر فردی بخواهد به شمال برود دلشوره دارد و این برای دولت در حال سازندگی افتخارآمیز نیست. آنچه نقد داریم این است که در این بخشها دولت تحرک زائد الوصفی نشان دهد و این انتقاد جدی به وزیر راه و شهرسازی و کسانی است که می توانند به وی کمک است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *