سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۱

بازتاب فراخوانده شدن دژآگه در رسانه آلمان

دوشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب: 443215
فراخوانده شدن اشکان دژآگه به خاطر خالکوبی بر روی سایت دی ولت آلمان بازتاب داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، اشکان دژآگه و سردار آزمون به دلیل خالکوبی از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای پاره ای توضیحات به این کمیته فراخوانده شدند.

سایت دی ولت در گزارش خود نوشت: دژآگه از آنجایی که خالکوبی کرده به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ایران فراخوانده شده است. این کمیته بر این باور است که خالکوبی بازیکنان برگرفته از فرهنگ غربی است. از آنجایی که این بازیکنان نقشی الگو مانند برای جوانان ایرانی دارند باید نسبت به رعایت مسائل اخلاقی توجه نشان دهند.

دژآگه و آزمون در بازی با گوآم که به برتری ۶ بر صفر ایران انجامید با خالکوبی در زمین حضور داشتند.

دی ولت در پایان نوشته که دژآگه نقشی کلیدی در تیم کارلوس کی‎روش به ویژه در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ دارد.

نکته قابل توجه در خصوص خالکوبی دژآگه این است که این بازیکن دو ملیتی بوده و پیش از اینکه به ایران بیاید در فوتبال بوندس لیگا اقدام به خالکوبی کرده بود و نقش و نگار روی پوست این ملی پوش دیگر پاک نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این احضار در شرایطی از سوی کمیته اخلاق صورت گرفته و رسانه ای شده که تنها یک روز به دیدار تیم ملی فوتبال ایران و هند باقی مانده است و این اقدام می تواند در روحیه بازیکنان تاثیر منفی داشته باشد. اگر قرار است به این موارد رسیدگی شود باید در زمان مناسب باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *