سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۱

انتصاب مدیر جدید شبکه تهران

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 442096
معاون سیما در حکمی احسان کاوه را به عنوان مدیر شبکه تهران سیما معرفی کرد.
به‌گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اصغر پورمحمدی در این حکم شناسایی و معرفی امکانات تهران را از وظایف این شبکه دانست و توجه به مزیت نسبی استان و شهر تهران به عنوان پایتخت را از اولویت های برنامه سازی ها در این شبکه عنوان کرد.

معاون سیما همچنین توجه به فرهنگ بومی شهری و روستایی استان تهران در مسیر وحدت بخشی، ترویج ویژگی ها و مناسبات مطلوب شهرنشینی در برنامه‌های شبکه را از دیگر وظایف آن شبکه توصیف کرده و خواهان همکاری برنامه‌سازان این شبکه با نهادهای دولتی و غیردولتی متولّی در استان شد.

توجه به مقوله گردشگری و تهرانگردی موضوع دیگری است که معاون سیما در حکم خود بر آن تاکید داشته و خواهان بهره‌گیری از راهبردها و سیاست‌های رسانه ملی، تجارب و دانش نخبگان و مسئولان استانی در مسیر راه اندازی موفق این شبکه استانی شد.

گفتنی است، شبکه اچ دی برای مدتی به‌صورت آزمایشی فعالیت داشته و تنها برای اهالی تهران و برخی استان‌ها قابل دریافت بوده است.

احسان کاوه پیش از این مدیریت بخش هنری و تولید شبکه آی فیلم را بر عهده داشت و همچنین مسئولیت راه‌اندازی شبکه برون مرزی لایف استایل (شبکه جدید معاونت برون مرزی با رویکرد سبک زندگی) نیز از جمله دیگر ماموریت‌های اوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شبکه تهران نه شبکه پنج