چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
در اجلاس وحدت اصولگرایان مطرح شد؛

فدایی: اصولگرایان به وحدت پایبند باشند

يکشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۳
کد مطلب: 441631
دبیر کل جمعیت ایثارگران تاکید کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، حسین فدایی دبیر کل جمعیت ایثارگران در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان در شرایط فعلی کشور اظهار داشت: ما راهی جز اینکه با هم باشیم و با هم کار کنیم نداریم. اصولگرایان باید در انتخابات آینده و در مقابل رقبا ائتلاف و وحدت داشته باشند.

فدایی تصریح کرد: دشمنان داخل و خارج تلاش می کنند انسجام و وحدت اصولگرایی شکل نگیرد و اصولگرایان باید با وحدت و صبوری و تدبیر این وحدتی که شکل گرفته را پایدار پیش ببرند.

دبیر کل جمعیت ایثارگران بیان داشت: خوشبختانه فضای همدلی میان اصولگرایان فضای بسیار خوبی است و من امید بسیاری به وحدت اصولگرایان دارم.

فروزنده قائم مقام جمعیت ایثارگران نیز در این اجلاس گفت: روند تغییرات در شرایط درونی و محیطی نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهد که با انسجام جبهه مخالفین نظام و تلاش برای تصرف بخشی از نهادهای انتخابی، جهت تغییر رفتار و ساختار و حرکت به سمت استحاله و براندازی انقلاب اسلامی شدت گرفته است.

وی افزود:دشمن از طریق حمایت‌های دروغین ازدولت جدید و همراه کردن افکار عمومی به دنبال ساماندهی مجدد سازمان رای و پیروزی در انتخابات خبرگان و مجلس است تا هدف نهایی آنها که، تخطئه و انزوای ارزش‌های اسلامی است را تحقق ببخشند.

فروزنده بیان داشت: نظام سلطه برای پیشبرد اهدافش از جریان فتنه در داخل حمایت می کند و می خواهد با القای حاکمیت دوگانه نظام را تجزیه و تضعیف نماید. استکبار جهانی حمایت از اصلاح‌طلبان را در دستور کار دارد تا به راحتی به بسط و توسعه نفوذ خود در منطقه بیفزاید.

قائم مقام جمعیت ایثارگران تصریح کرد: نظام سلطه می‌خواهد رفتار نظام اسلامی در موضوعات هسته‌ای، تولید علم، تعلیم و تربیت جوانان و …. را تغییر دهد. این رویکرد را می‌خواهد با شگردهای مختلف از جمله شکل‌گیری حاکمیت دوگانه سامان دهد.

فروزنده بیان داشت: خط دشمنان، جریان فتنه و لیبرال‌ها در عرصه فرهنگی، تلاش در جهت پیاده‌سازی تساهل و تسامح به جای ارزش‌های اسلامی و ملی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *