پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۷
فدایی در نشست رابطان جامعه مبارز:

خناسان به دنبال اختلال در وحدت اصولگرایان هستند/ تلاش برای جلوگیری از دورهم جمع‌شدن علما

شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب: 427635
دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برخی خناسان به دنبال اختلال در فرآیند وحدت اصولگرایان هستند.
خناسان به دنبال اختلال در وحدت اصولگرایان هستند/ تلاش برای جلوگیری از دورهم جمع‌شدن علما
به گزارش جهان، حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نخستین نشست رابطین جامعه روحانیت مبارز و شورای همگرایی اصولگرایان که در مجتمع آدینه برگزار شد، اظهار داشت: بزرگترین تکلیف ما ایجاد وحدت و انسجام میان مومنان و امت اسلامی است.

وی با اشاره به موانع وحدت گفت: در جلساتی که با اصولگرایان برگزار شد، موانع وحدت بررسی شد که از جمله آن می‌توان به سهمیه‌خواهی، خودخواهی، وجود عناصر منحرف و فرصت‌طلب و فاسد و کسانی که منافع فردی خود را بر منافع جمعی ترجیح می‌دهند، اشاره کرد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: یکی از موانع جدی وحدت میان اصولگرایان عدم درک مشترک از بیانات مقام معظم رهبری است. یعنی مومنانی که حاضر هستند برای تحقق فرامین رهبری جان دهند در حوزه مسائل اجتماعی نمی‌توانند یا
ان شا‌الله در این مسیر اختلاف‌ها و برداشت‌های جزئی در مراحل نهایی به جمع‌بندی می‌رسد و از بین می‌رود و نتایج خوبی نیز خواهد داشت.
کم اتفاق می‌افتد که انسجام دقیقی نسبت به دیدگاه رهبری داشته باشند و این مانع جدی است.

فدایی با تاکید بر اینکه وحدت گفتمانی بر ائتلاف سیاسی مقدم است، تصریح کرد: باید اول وحدت گفتمانی را مبتنی بر دیدگاه مقام معظم رهبری به دست آوریم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مکتب امام(ره) راه و نقشه انقلاب است، خاطرنشان کرد: منظر و دیدگاه ولی فقیه زمان یعنی مقام معظم رهبری باید ملاک عمل ما قرار گیرد و ان شاءالله بتوانیم انسجام یابیم. راه رسیدن به انسجام و وحدت برداشت حضرت‌آقا است. باید از دیدگاه مقام معظم رهبری به برداشت واحد برسیم.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ۸ جلسه میان موتلفه، ایثارگران و پایداری گفت: در این جلسات ما بر روی محورهای اساسی که برای وحدت ضروری است به اجماع رسیده‌ایم و دیدگاه‌های خودمان را در جلسات به برخی از علما و روحانیون از جمله آیت‌الله موحدی کرمانی، آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جنتی و سایر روحانیون در جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارائه دادیم.
برای اینکه علما دور هم جمع شوند شاهد بودیم که افرادی از اردوگاه اصولگرایان تلاش می‌کردند که انسجام حاصل نشود و آنها نیز از طرف دیگران تحریک شده بودند، ولی بصیرت وجود دارد و این موانع برطرف خواهد شد
اتفاق نظر روحانیون این بود که این مسیر درست است و با قوت ادامه دهیم.

فدایی خاطرنشان کرد: ان شا‌الله در این مسیر اختلاف‌ها و برداشت‌های جزئی در مراحل نهایی به جمع‌بندی می‌رسد و از بین می‌رود و نتایج خوبی نیز خواهد داشت.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام تقوی برای نزدیکی گروه‌های سیاسی نیز جلساتی میان آنها تشکیل دادند و ما در مراحل پایانی مذاکرات هستیم و در آینده نزدیک آثار آن به جامعه می‌رسد. البته خناسانی هستند که مانع وحدت می‌شوند. به طور مثال برای اینکه علما دور هم جمع شوند شاهد بودیم که افرادی از اردوگاه اصولگرایان تلاش می‌کردند که انسجام حاصل نشود و آنها نیز از طرف دیگران تحریک شده بودند، ولی بصیرت وجود دارد و این موانع برطرف خواهد شد.

دبیر کل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اگر نتوانیم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگانی در خور انقلاب اسلامی داشته باشیم، ضربات سنگینی متوجه انقلاب می‌شود. ولی امیدواریم با بصیرت و از خود گذشتگی و تبعیت از رهبری راه را ادامه دهیم.

فدایی با اشاره به جلسات سه جانبه موتلفه، ایثارگران و پایداری خاطرنشان کرد: در این جلسات دبیران کل احزاب صراحتا بارها گفته‌اند که ما برای انتخابات آینده دنبال هیچ سهمیه‌ای برای خود نیستیم و این جمله سرمایه ارزشمندی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
بله
ولی باید با این خناسان برخورد بشه
علی
Iran, Islamic Republic of
خناسان در کمینند
امیدوارم همه اصولگرایان هوشیار باشند
Iran, Islamic Republic of
با وحدت خناسان شکست می خورند
فتنه بزرگی در راه است به هوش باشید
Iran, Islamic Republic of
ثابت کنید وحدتی هست /....
یاد مجلس هفتم بخیر واقعا
این مجلس که گذاشته سال آخری 6میلیون بی بضاعت رو دریابه
اصلا هم کار تبلیغاتی نیست
... لاریجانی، ولایتی و... اصولگرا نیستند..