دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰
۳

افشاگری معاون خرازی از پشت‌پرده فشار اصلاح طلبان به حزب ندا

چهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 440894
معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان گفت: آقای خرازی به دلیل هجمه‌های بسیاری که طی روزهای اخیر به ندا و شخص ایشان صورت گرفت به نوعی با استعفای خودشان فداکاری کردند.
به گزارش جهان، سامان بختیاری معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با فارس، به تحلیل خود از استعفای صادق خرازی رئیس شورای مرکزی این حزب پرداخت و اظهار داشت: آقای خرازی به دلیل هجمه‌های بسیاری که طی روزهای اخیر به ندا و شخص ایشان صورت گرفت به نوعی با استعفای خودشان فداکاری کردند.

وی با بیان اینکه تلقی آقای خرازی این بود که اگر از سمت خود کناره گیری کنند ضربه‌های وارده به حزب ندا هم کاهش پیدا می‌کند، ادامه داد:‌ این رفتار آقای خرازی بیانگر پایبندی عملی ایشان به دموکراسی است.

بختیاری افزود: امروز حزب ندای ایرانیان به یک مرحله از رشد رسیده است که باید چرخش نخبگان در آن صورت بگیرد اما علت اینکه این چرخش نخبگان چرا حساسیت‌برانگیز شده و در این دو سه روز در رأس اخبار قرار دارد قابل تأمل است.

معاون اجرایی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه رئیس شورای مرکزی حزب (سید صادق خرازی) برای استعفای خود با هیچکس مشورت نکرده است، گفت:‌ به نظر می‌رسد نگاه آقای خرازی این است که هم‌اکنون که حزب یک پویایی رسیده است از ریاست شورای مرکزی حزب کنار رفته و زمام کار را به نخبگان موجود در این حزب واگذار کند.

بختیاری با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان در این چند روز از سوی جریانات تندرو مورد هجمه قرار گرفته است، گفت: به ما اتهام می‌زنند که ندا ‌آمده تا انشقاق ایجاد کند، کدام انشقاق؟ ما مگر به غیر از اساسنامه و راهبردها اقدام دیگری انجام داده‌ایم؟

وی با تأکید بر اینکه جریانات تندرو با گفتمان ندا موافق نیستند، گفت: ندا از روزی که آمده تعامل، مدارا و اصلاحات گام به گام را پی‌ریزی می‌کند بنابراین ما خارج از اساسنامه خود پی‌چیزی را نگرفتیم و همچنان روی اصول خود پایبند هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پاسخ به این پرسش که چرا این جریانات تندرو اعضای حزب ندا را اصلا‌ح‌طلبان بدلی می‌دانند، گفت: اگر ما بدلی هستیم پس چه کسی اصلی است؟ عنوان اینگونه اظهارات مضحک است و این دسته‌بندی‌ها برای شروع هجمه است.

بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: تمام افرادی که امروز در ندا مشغول به فعالیت حزبی هستند شاید از لحاظ سنی رقم کمتری نسبت به دیگران به خود اختصاص دهند اما به لحاظ تجربه تشکیلاتی کارنامه درخشانی دارند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، پس از آنکه صادق خرازی، رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با یک هفته نامه از وجود ارتباط بین برخی اصلاح طلبان با کشورهای خارجی دشمن خبر داد، اتهامات سنگینی از سوی چند تن از چهره های رادیکال اصلاح طلب علیه او مطرح گردید. این اتهامات که به نوعی شخصیت فردی و حقیقی خرازی را نشانه رفته بود فضای سنگینی علیه او ایجاد کرد و به گونه‌ای که طی روزهای اخیر زمزمه کناره گیری او از حزب تازه تاسیس ندای ایرانیان در محافل رسانه‌ای مطرح شد. زمزمه استعفای خرازی از ریاست شورای مرکزی حزب ندا روز دوشنبه با انتشار متن استعفای وی به حقیقت پیوست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای بختیاری
حقوق این ماهتان را سپاه به حسابتان واریز کرده؟
ابوذر
اولا دروغه
دوما از بیگانگان حقوق گرفتن بی غیرتیه
ایرانی
مرگ بر سران فتنه 88باد.