سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱
۱

پازل ۳ بعدی جنت‌البقیع رونمائی شد+تصاویر‌

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب: 440334
همزمان با دهه کرامت، در اصفهان پازل ۳ بعدی جنت‌البقیع که برای نخستین‌بار توسط موسسه فرهنگی هنری میراث فرهنگ و تمدن پارس طراحی و تولید شده، رونمائی شد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، هم‌زمان با دهه کرامت و در جشن میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) از پازل ۳ بعدی جنت‌البقیع که برای نخستین‌بار توسط موسسه فرهنگی هنری میراث فرهنگ و تمدن پارس طراحی و تولید شده، در محضر تعدادی از خادمان حرم حسینی و رضوی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، مدیر سازمان تبلیغات اسلامی و ‌مقتدائی، نماینده ‌مجلس شورای اسلامی رونمائی شد.


در ابتدای این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولان و تعداد زیادی از خادمین و مردم ولایت‌مدار اصفهان، در حسینیه حضرت امام صادق (ع) سودان برگزار شد، پس از اهتزار پرچم متبرک گنبد حرم امام رضا و حرم حضرت ابالفضل العباس، خادمان حرم رضوی و حرم حسینی به مدیحه سرائی پرداختند، سپس از پازل ۳ بعدی جنت‌البقیع، که سال‌ها پیش حرم مطهر اهل بیت پیامبر (ص) در بقیع بوده و توسط وهابیون تخریب شده، رونمایی شد.


این پازل که نوزدهمین محصول از سری محصولات فکری، آموزشی فرهنگ و تمدن بوده، نخستین پازل ۳ بعدی از حرم ائمه (ع) است که با هدف آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با تاریخ اسلام و انس بیشتر این قشر با اهل بیت عصمت و طهارت، برای نخستین‌بار توسط موسسه میراث فرهنگ و تمدن پارس طراحی و تولید شده است.


این پازل ۳ بعدی از ۷۲ قطعه تشکیل شده که براساس نقشه و دفترچه راهنما مونتاژ و در نهایت تبدیل به ماکت حرم جنت‌البقیع با مقیاس یک به ۱۲۵ می‌شود که قابل استفاده به صورت دکور منزل، کتابخانه یا محل کار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اه چه چیز پیشرفته ای!!!
ارزش خبری شدن هم داشت واقعا!!!!
من هم فردا یک پازل سه بعدی از یکی از اماکن مذهبی بسازم رسانه ایم می کنید؟