جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

صفوی: ایران پشتیبان مقاومت باقی می ماند

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 440270
مشاور نظامی امام خامنه‌ای تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم توافق هسته‌ای اخیر همچنان به پشتیبانی از کلیه جنبش‌های مقاومت اسلامی و یاری رساندن به مظلومان ادامه خواهد داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر یحیی رحیم صفوی مشاور نظامی امام خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری العهد، مقاومت اسلامی را قدرت جدید منطقه دانسته گفت: مقاومت اسلامی با پیروزی‌های بزرگ خود در برابر رژیم صهیونیستی دستاوردهایی را محقق کرد که کشورهای عربی در جنگ علیه صهیونیست‌ها برای آزادی فلسطین نتوانستند به دست آورند.

سردار صفوی ادامه داد که جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی با ایستادن کنار سوریه نقشه آمریکایی ــ صهیونیستی ــ منطقه‌ای علیه این کشور را به شکست کشاندند؛ قهرمانان حزب‌الله و ملت شجاع لبنان بهترین الگو برای کشورهای عربی منطقه همچون یمن، عراق و بحرین هستند و مقاومت این ملت‌ها نقشه جدید آمریکایی‌ها در منطقه را با شکست مواجه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها پس از شکست خوردن در افغانستان و عراق داعش را به وجود آوردند، تأکید کرد: ما گزارش‌های امنیتی قابل اعتماد و دقیقی در دست داریم که ابوبکر البغدادی در پایگاه‌های آمریکایی حضور داشته و در آنجا آموزش می‌بیند.

مشاور نظامی امام خامنه‌ای در ادامه گفت: داعش نتیجه حضور آمریکا در عراق است و در پس‌پرده داعش واشنگتن قرار دارد، اقدامات داعش، جبهه النصره و سایر گروه‌های تکفیری همانند جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه مردم بی‌گناه است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خاتمه این گفت‌وگو رزمندگان حزب‌الله را الگوی ملت‌های مسلمان در رویارویی با جبهه باطل دانست و گفت که جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم توافق هسته‌ای اخیر همچنان به پشتیبانی از کلیه جنبش‌های مقاومت اسلامی و یاری رساندن به مظلومان ادامه خواهد داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *