جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

سرنگونی دومین آپاچی عربستان+عکس

يکشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب: 440221
منابع نظامی یمن از سرنگونی دومین بالگرد آپاچی عربستان در یمن و در منطقه "یسوف" در حد فاصل استان‌های البیضاء و أبین خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، منابع نظامی در وزارت دفاع یمن تاکید کردند که این آپاچی در پشت منطقه "یسوف" بین استان "البیضاء "و "أبین" سرنگون شده است.

 گفته این منابع هلی‌کوپتر مذکور اماراتی بوده و زمانی که قصد کمک به القاعده و عوامل آن را داشت با ضد هوایی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن سرنگون شد.


این دومین هلی‌کوپتر از نوع آپاچی است که طی دو روز گذشته در یمن سرنگون می‌شود. اخیراً نیز یک فروند بالگرد آپاچی عربستان توسط جنبش انصارالله در منطقه جازان سرنگون شد.

از سوی دیگر منابع امنیتی در وزارت کشور عربستان اقرار کردند که یکی از مراکز نیروهای گارد مرزی در منطقه جازان در معرض حملات خمپاره‌ای و تیراندازی از یمن قرار گرفته که در این حمله یکی از نیروهای گارد مرزی کشته شده است.

در همین حال ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در ادامه پیشروی‌های خود کنترل پایگاه "دار النصر" در جیزان عربستان را در دست گرفته و طی این عملیات یک تانک عربستانی را منهدم کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *