جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

چرا تیم ملی را به استادیوم راه ندادند

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۵
کد مطلب: 439529
تیم‌های ملی فوتبال جوانان ایران و سوریه که قرار بود طبق برنامه دیداری تدارکاتی را در مشهد برگزار کنند، پشت درهای بسته استادیوم ثامن ماندند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، طبق برنامه‌ریزی و اردوی تیم ملی جوانان در مشهد قرار بود این تیم ۴ دیدار بین‌المللی تدارکاتی و دوستانه با تیم‌های سوریه و عراق برگزار کند که براساس آن اولین دیدار از ساعت ۱۹ روز سه شنبه۲۷ مرداد باید در ورزشگاه ثامن مشهد بین تیم‌های ملی جوانان ایران و سوریه برگزار می‌شد.

در حالی که دو تیم از ساعت ۱۷ در محل ورزشگاه ثامن حاضر شدند با درهای بسته این استادیوم مواجه شدند، به این دلیل که مدیر مجموعه اجازه باز کردن در ورزشگاه ثامن و برگزاری دیدار را ندارد.

براساس اطلاعات واصله به خبرنگار ایسنا، ظاهرا دلیل این رخداد این بوده است که اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان نهاد مدیریتی مجموعه ثامن به نامه درخواست برگزاری بازی در استادیوم ثامن از سوی هیات فوتبال خراسان تا ساعت ۱۵ روز سه شنبه پاسخی نداده اما در تصمیمی خارق‌العاده در ساعت ۱۶ مخالفت خود را با برگزاری این دیدار در ورزشگاه ثامن اعلام می‌کند که این تصمیم دیرهنگام باعث ایجاد این ناهماهنگی‌ها می‌شود.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی در این خصوص به ایسنا اظهار کرد: نامه هیات در تاریخ ۲۲ مردادماه تحویل شد با این موضوع که ۲۴ تیرماه تیم ملی جوانان در مشهد حاضر شده و ۴ دیدار تدارکاتی خواهد داشت که با وجود اینکه پاسخ آن‌ها به این نامه منفی بود، علیرغم پیگیری حضوری تا دوشنبه و صبح روز سه شنبه اعلام نشد که موافقت صورت نگرفته و عصر روز سه شنبه با تماس‌های متعدد این موضوع اعلام شد در صورتی‌ که اگر ظهر و چند ساعت زودتر اعلام می‌شد تمهیدات لازم را برای انتقال بازی به مکانی دیگر انجام می‌دادیم.

همچنین با توجه به فشار این اتفاقات مسئول کمیته برگزاری مسابقات نیز در محل استادیوم ثامن دچار سکته قلبی شده که در حال حاضر حال عمومی وی مساعد است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *