جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ازبکستان،ایران را ازرسیدن به فینال محروم کرد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب: 247916
تیم فوتبال نوجوانان ازبکستان با برتری مقابل تیم نوجوانان کشورمان فرصت حضور در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا را از شاگردان دوستی‌مهر گرفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی پانزدهمین دوره مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا از ساعت 17 امروز چهارشنبه برگزار شد که طی آن تیم فوتبال نوجوانان ایران با شکست 3 بر 2 برابر ازبکستان از صعود به دیدار نهایی این مسابقات بازماند.

در این بازی که با قضاوت "یوسف المرزوق" از کویت در ورزشگاه دستگردی برگزار شد، داستان‌بیک همدم‌اف (13)، عزت‌الله عبدالله‌اف (35) و اوتابک شکوروف (43) برای ازبکستان گل زدند و سیدمجید حسینی (4) و امیرمحمد مظلوم (88) گل‌های ایران را به ثمر رساندند.

دانیال کاظم‌نیا، امیر نصرآزادانی، سیدمجید حسینی (کاپیتان)، کمیل حق‌زاده، میلاد داعی، ساسان جعفری‌نژاد، محمدرضا بازاج (علی هزامی - 55)، سعید عزت‌اللهی، علی ریگی، امیرمحمد مظلوم و رضا کرملاچعب (صادق محرمی - 60) نفراتی بودند که در این بازی برای تیم ایران به میدان رفتند.

با این شکست تیم نوجوانان ایران نتوانست حضور در سومین فینال تاریخ خود در این رده را تجربه کند و تیم ازبکستان به عنوان نخستین تیم راهی دیدار پایانی جام پانزدهم شد. ازبکستانی‌ها که در دوره گذشته هم یکی از دو تیم فینالیست جام بودند، با این پیروزی به نوعی انتقام شکست چهار سال پیش خود برابر نوجوانان ایران در کشور خودشان را گرفتند.

در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی نوجوانان آسیا، تیم‌های فوتبال ژاپن و عراق از ساعت 19 امروز چهارشنبه در ورزشگاه اکباتان برابر هم به میدان می‌روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *