پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

اولین دوره لیگ کونگ فو بانوان قرعه کشی شد

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۶
کد مطلب: 439188
در این جلسه مقرر گردید دور رفت این مسابقات از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ شهریور در شهرستان بندر گز در استان گلستان به میزبانی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان برگزار گردد .
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، صبح امروز مراسم قرعه کشی اولین دوره مسابقات لیگ بانوان در رده سنی جوانان برگزار گردید .

بر اساس این گزارش ، این مراسم با حضور سرکار خانم شهریاری نایب رئیس بانوان فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی و سرکار خانم صدیقه حسین پور دبیر لیگ فدراسیون در بخش بانوان و نماینده های تیمهای شرکت کننده از استانهای خراسان رضوی ، گلستان ، لرستان، تهران، فارس نیو و فارس توآ انجام گرفت .

شایان ذکر است در این جلسه مقرر گردید دور رفت این مسابقات از تاریخ ۱۳ الی ۱۵ شهریور در شهرستان بندر گز در استان گلستان به میزبانی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گلستان برگزار گردد .

در ضمن در هفته اول این بازیها تیم فارس توآ با تیم تهران دیدار می کند ، تیم فارس نیو به مصاف تیم خراسان رضوی می رود و تیمهای لرستان و گلستان مقابل هم قرار می گیرند .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *