پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
درجهت مقابله با جریان به راه افتاده از العربیه صورت گرفت

پاسخ به شایعاتی درمورد شهیدجهادمغنیه

يکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 438982
طی چندین مورد از سوی پایگاه هایی چون العربیه برای تخریب چهره شهید بزرگوار جهاد مغنیه شایعاتی مطرح شد که همه آنها یکی بعد از دیگری تکذیب شد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهید جهاد مغنیه، در بدو شهادت جهاد عماد مغنیه، شبکه ی العربیه اقدام به نشر خبری نمود، با این عنوان که: والده ی شهید، خواهر سردار حاج قاسم سلیمانی است و جهاد خواهر زاده ی این سردار ایرانی بوده و نیز این موضوع را اضافه کرد که خواهر ایشان سالها پیش به شهادت رسیده اند.

انتشار این خبر شیطنت آمیز که بلافاصله بعد از شهادت جهاد برای ارتباط دادن اقدام تروریستی صهیونیست ها به ایران و عملیاتی برای زهر چشم گیری از حزب الله هدف گیری شده بود، در ابتدا بدلیل بی اطلاعی عموم برای عده از مخاطبان جلب نظر نمود اما با گذشت زمان اندکی پس از رسانه ای شدن خبر حضور والده ی شهید و کشف هویت لبنانی وی، نقل این شایعه خاموشی گرفت.

اما با گذشت زمان و با انتشار چند عکس دیگر از شهید جهاد مغنیه و سردار حاج قاسم سلیمانی که بدلیل ارتباط دوستانه و خانوادگی شهید عماد و سرلشگر سلیمانی در گذشته بود، این شایعه رنگ دیگری به خود گرفت و عنوان ازدواج جهاد با یکی از اقوام سردار را پیدا کرد.که پس از تحقیقات از منابع موثق و پیگیری از نزدیکان و خانواده ی ایشان، این شایعه ی خبری نیز به جد تکذیب شد.

متاسفانه این قبیل شایعات که تنها خوراکی برای افزایش مخاطبان شبکه های معاندی چون العربیه است، دستمایه ی برخی از سایت ها و صفحات شخصی شده است که هدفی جز تخریب چهره ی این شهید بزرگوار را در سر نمی پرورند. امید است با آگاهی مخاطبان فهیم و دوستداران عزیز ایشان، از گسترش این گونه اکاذیب و شایعات خبری جلوگیری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *