شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲
۹
روزنامه آرمان در گزارشی خطاب به خرازی:

کسی تپانچه پشت سرت نگذاشته که بیا و «اصلاح‌طلب» باش!

شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب: 438728
روزنامه آرمان نوشت: اینگونه مواضع از دیپلماتی که به لطف دولت اصلاحات به عنوان سفیر ایران در فرانسه حضور داشت، چندان خشنود کننده نیست.
کسی تپانچه پشت سرت نگذاشته که بیا و «اصلاح‌طلب» باش!
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه آرمان امروز شنبه ۹۴/۵/۲۴ در گزارشی نوشت: «تشکر - تشکر» این دو کلمه ورد زبان این روزهای رقبای جریان اصلاحات است و خطاب به فردی بیان می‌شود که خود را اصلاح‌طلب می‌داند و اگر ساکنان اردوگاه اصلاح‌طلبی در مواجهه مستقیم با او نمی‌گویند که اقداماتش از اقدامات رقیب برای جریان اصلاحات ناراحت‌کننده‌تر است اما مشخص است از دیپلماتی که به لطف دولت اصلاحات به عنوان سفیر ایران در فرانسه حضور داشت، چندان خشنود نیستند.

اگر صادق خرازی با بیان این جملات که «من اصلاح‌طلبی که نمادش خارج از کشور باشد و پول بگیرد را قبول ندارم؛ اینکه بروند و اتهام بزنند و بد و بیراه بگویند و شانتاژ کنند را قبول ندارم. کسانی را یادم است که در دورانی که سفیر بودم با خارجی‌ها مذاکره می‌کردند و به دشمن گرا می‌دادند؛ من آنها را به‌عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم. لیستشان را هم دارم و اگر قرار باشد روزی ارائه دهم، ارائه خواهم داد. منتها به سیستم امنیتی نخواهم داد و اگر بخواهم بدهم به مردم ایران ارائه می‌دهم که بدانید این آقا در دوره اصلاحات با فلان مقام ارشد اروپایی یا فرانسوی یا فلان مقام ارشد آمریکایی پنهان مذاکره کرده و گرا داده است. ما این را قبول نداریم.» قصدی برای تضعیف جریان اصلاحات نداشته و از سر دلسوزی اینچنین گفته اما رقیب به خوبی از این اظهارات به نفع خود استفاده و آغوش خود را برای خرازی گشوده است.

چنانکه «وحشت افراطیون از افشاگری معاون وزیر خارجه دولت اصلاحات» تیتر کیهان شد و کاظم انبارلویی رئیس مرکز سیاسی حزب موتلفه با اشاره به سخنان اخیر صادق خرازی اظهار داشت: ما از آقای خرازی تشکر می‌کنیم و از ایشان می‌خواهیم لیست را منتشر کنند و معلوم می‌شود این افراد که با دشمن همگرایی داشتند آیا در دولت یازدهم سمت دارند یا نه و کجا هستند.

همچنین صادق زیباکلام در واکنش به اظهارات اخیر خرازی گفت:من فقط باید بگویم متاسفم برای آقای خرازی که از چنین ادبیاتی استفاده کرده است چراکه این رفتار ایشان بنده را به یاد صحبت‌های پوپولیستی آقای احمدی‌نژاد می‌اندازد که می‌گفت لیست مفسدین و متجاوزان بیت‌المال در جیب بنده است.

وی افزود: این مواضع هرگونه احتمال همکاری بین اصلاح‌طلبان و تشکیلات ایشان را از بین می برد. خرازی با این حرفها می‌خواهد عزیز دل اصولگراها باشد و در بین آنها جا بازکند در واقع این پیام را به اصولگراها می‌دهد که فکر نکنید من اصلاح‌طلب هستم در حالی که ایشان می‌تواند بدون استفاده از چنین ادبیاتی با اصولگرایان باشد چراکه کسی تپانچه پشت سر ایشان نگذاشته که بگوید بیا اصلاح‌طلب شو بنابراین دلیلی ندارد به اصلاح‌طلبان توهین کند تا از طیف مقابل دلبری کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینا همش بازیه انتخاباتیه
مشکلات مردم اینانیست نخبگان عزیز!
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین والفاسقین بالفاسقین و المفسدین بالمفسدین و الفاسدین بالفاسدین و الاحمقین بالاحمقین و الخاینین بالخاینین و...
الهی آمین یا رب العالمین
سوختند حسابی

بی اخلاقتر از اصلاحطلبها وجود نداره
پاک باش بی باک باش اصلاح طلب متمدن
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان منافق به جاي تكذيب صحبتهاي صادق خرازي، از ايشان مي خواهند در گفتن اين حرفها سكوت پيشه كند زيرا كه براي گفتن اين حقايق، پشت سر ايشان كسي تپانچه نگذاشته است. تو خود بخوان حديث اين مجمل را.
عمار
Iran, Islamic Republic of
آرزومیکنم خدا کند فارغ از دعواهای سیاسی همیشه صادق باشی.بهترین دعای من.
Iran, Islamic Republic of
جناب خرازی با این حساب و تعریفی که شما کردید.. اصلا شما اصلاح طلب نیستید..
چون اصلاح طلبی (بخوانید افساد طلبی) قرین با خیانت و وطن فروشی و دین گریزی است...
علی
Iran, Islamic Republic of
در جناح راست آزادی وپول و........هست.میل چپ نکنیم به راست رویم که هرچه است در راست است