جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۷

استراتژی خانواده هاشمی از زبان بذرپاش

چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 438354
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، گفت: فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه هم در همین راستاست.
به گزارش جهان، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اجرای حکم مهدی هاشمی بهرمانی اظهار داشت: استراتژی خانواده آقای هاشمی راجع به مهدی تبدیل مجرم اقتصادی به سیاسی است، چراکه فکر می‌کنند با این اقدام می‌توانند از مهدی یک شبه‌قهرمان بسازند و برداشت آن را در انتخابات داشته باشند، یعنی برای آقای هاشمی "مهدی" هم کارکرد انتخاباتی دارد.

وی با بیان اینکه فیلم هندی ساختن از مراسم بدرقه نیز در همین راستاست، تصریح کرد: اینکه آقای هاشمی در دو هفته قبل برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان اعلام کاندیداتوری کرد و با توجه به اینکه زمان به زندان رفتن مهدی هاشمی را هم می‌دانست، این موضوع کاملاً بر استفاده انتخاباتی از مهدی هاشمی صحه می‌گذارد که بگوید "مهدی" را به دلیل اعلام کاندیداتوری من در مجلس خبرگان به زندان فرستادند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس بر همین اساس تأکید کرد: دستگاه قضایی برای خنثی‌سازی این عملیات ناجوانمردانه علیه ملت ایران و نظام، موارد تخلف و جرم را به‌صورت شفاف به مردم اعلام کند تا این استراتژی با شکست مواجه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دادگاهش را پخش کنید تا مردم ببین رو سیاه کی می شود و طلبکار نباشند
Indonesia
از منفی زنها انسان می فهمد واقعا چگونه برخی در مقابل علی ع از معاویه سیاه کار حمایت می کردند فردی با این همه جرم بین و بارز محکوم شده و برخی دارند از وی به اسم مظلوم حمایت می کنند
این خانواده کم خودشون رو مضحکه خاص و عام کنن. همه ی ملت شناختنشون.
Germany
زمانى كه ايت الله هاشمى تحت شكنجه ساواك و در زندان بودند اقاى بذرپاش هنوز نطفه اش بسته نشده بوده. كاش كمى احترام به بزرگان را به اين اقا ياد ميدادند.
به نظر بنده خدا اراده کرده که برای کم هوشترین افراد هم ماهیت اینها رو شود هنوز گوشه و کنار افرادی پیدا میشوند که شناخت واقعی نسبت به اینها پیدا نکرده‌اند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگن دادگاه مهدی هاشمی را برای مردم پخش کنند.
اینهمه با ابروی مردم بازی نکنید,تشت همه رو لبه بام هست.