چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

توقف چلسی مقابل سوانزی

يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 437684
مدافع قهرمانی رقابتهای لیگ برتر انگلیس فصل جدید این مسابقات را با تساوی خانگی مقابل سوانزی آغاز کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال چلسی در نخستین خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر انگلیس برابر سوانزی متوقف شد. شاگردان مورینیو که در ورزشگاه استمفورد بریج شهر لندن میزبان سوانزی سیتی بودند برابر حریف خود به تساوی ۲ - ۲ رضایت دادند.

اسکار در دقیقه ۲۲ با یک ضربه کاشته دروازه فابیانسکی را باز کرد تا چلسی از مهمان خود پیش بیفتد اما این گل دوام چندانی نداشت چرا که آندره آیه‌وو در دقیقه ۲۹ در شلوغی محوطه جریمه چلسی دروازه این تیم را باز کرد. چلسی در واکنش به این گل خیلی زود و در دقیقه ۳۰ دروازه سوانزی را توسط فدریکو فرناندز گشود تا نیمه نخست با برتری ۲ بر یک شاگردان مورینیو خاتمه یابد.

نیمه دوم این بازی هم اتفاقات زیادی را به دنبال داشت. در دقیقه ۵۲ کورتوآ دروازه‌بان تیم چلسی با کارت قرمز داور اخراج شد تا سوانزی فشار را روی دروازه میزبان زیاد کند و در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی با ضربه بافی تیمبی گومیس به گل دوم خود دست یابد تا کار به تساوی کشیده شود.

تلاش دو تیم در دقایق باقی مانده ثمری نداشت و این بازی جذاب با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یابد تا مدافع قهرمانی فصل را با تساوی خانگی و از دست دادن دو امتیاز آغاز کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *