پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

چلسی۳-۱سوانزی؛ قوهای احیاشده‌در لندن‌پرپرشدند

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۱۰
کد مطلب: 504753
یک روز بارانی، نمایشی قهرمانانه، تقابلی جذاب.
چلسی۳-۱سوانزی؛ قوهای احیاشده‌در لندن‌پرپرشدند
به گزارش جهان نيوز؛
چلسی در حالی به مصاف سوانزی رفت که تیم مهمان با سرمربی جدید، کاملا زیر و رو شده است و نمایش های قابل تحسینی را از خود ارائه می دهد.
این بازی هم مستثنی نبود. با این حال، آبی های لندن بازی را بهتر آغاز کردند و پدرو در دقیقه یک این فرصت را داشت که دروازه حریف را باز کند. در دقیقه ۱۳، نفوذ هازارد و پاس وی به فابرگاس، موقعیت مناسبی را برای بازیساز اسپانیایی فراهم کرد اما توپ به کرنر رفت.
در دقیقه ۱۸، شلوغی محوطه جریمه سوانزی، نتوانست به چلسی کمک کند تا به گل برسد. چند ثانیه بعد حرکت پدرو و پاس وی را فابرگاس به گوشه دروازه چسباند. در دقیقه ۲۶، فابرگاس موقعیت مهم دیگری را بدست آورد اما فابیانسکی واکنش فوق العاده ای داشت. در دقیقه ۴۳، پدرو نتوانست از فرصت بدست آمده استفاده کند.
در اوقات تلف شده نیمه اول، بر روی یک ضربه ایستگاهی، سانتر ارسالی سیگوردسون را فرناندو یورنته با ضربه سر به تور رساند. چلسی نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد. در دقیقه ۴۷، ادن هازارد در موقعیت تک به تک با فابیانسکی قرار گرفت اما دروازه بان سابق آرسنال، به زیبایی مانع به ثمر رسیدن گل شد. در دقیقه ۵۰، فرار هازارد و پاس وی را فابرگاس به تیر دروازه کوبید. در دقیقه ۷۱، فرار پدرو و شوت وی با اشتباه عجیب فابیانسکی همراه شد تا چلسی به گل دوم برسد.
در دقیقه ۷۶، ضربه آزاد سیگوردسون را کورتوا به سختی گرفت. در دقیقه ۸۳، فرار هازارد و پاس وی به عقب را کوستا به گل تبدیل کرد تا چلسی در نهایت با حساب ۳ بر ۱ پیروز بازی شود.

ترکیب دو تیم:


آمار بازی:


منبع:طرفداری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *