پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

رایزنی هسته‌ای مصر درباره توافق ایران

يکشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب: 433973
وزیر خارجه مصر در تماس تلفنی با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان درباره مسایل مورد اهتمام طرفین از جمله موضوع تروریسم و توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱ گفت‌و‌گو کردند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از مصری الیوم خبر داد، «بدرعبدالعاطی» سخنگوی وزارت خارجه مصر امروز (شنبه) اعلام کرد که وزیر خارجه مصر و همتایان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی وی تلفنی گفتگو کردند.

عبدالعاطی افزود: سامح شکری، فلیپ هاموند، لوران فابیوس و فرانک اشتاین‌مایر در زمینه مختلف از جمله روابط دوجانبه بین مصر و سه کشور اروپایی از جمله تروریسم گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، در این تماس تلفنی همچنین موضوع توافق هسته‌ای بین ایران و گروه ۵+۱ و تاثیرات آن روی ثبات منطقه و همچنین اوضاع لیبی، سوریه، یمن و عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سخنگوی وزارت خارجه مصر گفته که سامح شکری وزیر خارجه این کشور در این تماس تلفنی بر اهمیت امنیت مصر و حمایت از آن در مبارزه با تروریسم و همکاری‌های بین‌المللی در این زمینه تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *