شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۲

نامه‌استیضاح‌رحمانی تحویل هیات‌رئیسه شد

چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 433551
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز استیضاح وزیر کشور با ۳۵ امضا تحویل هیئت رئیسه مجلس شد.
به گزارش جهان، جعفر قادری در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد معرفی محمدعلی افشانی به‌عنوان استاندار فارس اظهار داشت: بحث مجمع نمایندگان استان فارس با گزینه معرفی شده نبود، بلکه با نحوه برخورد وزارت کشور و انتخاب گزینه استانداری بدون هماهنگی مجمع نمایندگان است.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان فارس در صورتی که استاندار در راستای پیشرفت، توسعه و رفع مشکلات استان کار کند با وی همکاری و همراهی می‌کنند در غیر این صورت همکاری نکرده و به وظیفه نظارتی خود عمل می‌کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استیضاح وزیر کشور امروز با ۳۵ امضا از جمله امضای ۱۸ نماینده استان فارس به نائب رئیس دوم مجلس آقای باهنر تحویل داده شده است، خاطرنشان کرد: ‌برای طرح استیضاح وزیر کشور منتظر تصمیم وزیر برای معرفی استاندار بودیم که با توجه به اینکه امروز این گزینه بدون در نظر گرفتن نظر نمایندگان اعلام شد، نامه استیضاح وزیر به مجلس تحویل داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جمعی ازدانشگاهیان استهبان
نمایندگان فارس تا اجرای خواسته مردم،کوتاه نیایید
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
درود برنمایندگان فارس مخصوصا دکتر قادری باید جلو وزیری که استاندار معرفی کردنش با نظر فتنه گران است اما در مجلس با چنان حرفهایی رای نمایندگان را میگیرد