سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۴

رفسنجانی: ایران حامی مظلومین‌ است

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 432491
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم ایران در این راهپیمایی آمادگی خود را برای حمایت از مظلوم نشان می دهند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه حضور در جمع راهپیمایان روز قدس، با بیان اینکه مردم ایران در این راهپیمایی آمادگی خود را برای حمایت از مظلوم نشان می دهند، گفت: حضرت علی (ع) به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) وصیتی تاریخی داشتند که بر اساس این وصیت، باید یار مظلوم و دشمن ظالم باشیم و ایرانی ها در حال پس دادن این درس هستند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توطئه های انگلیسی ها برای تشکیل کشور یهودی گفت: انگلیسی ها یک قرن است که وعده وطن یهودی داده اند و از آن روز تا به حال، همیشه فلسطینی ها مظلوم واقع شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اما وجود سفارت شیطان بزرگ دست نیافتنی نیست!
آقای هاشمی فرصتی نمونده با خودت چند چندی!
فكر كنم ايشان جلوي سفارت........
110
درود بر هاشمی عزیزمان.
شهبازی
ولی عمل شما در فتنه 88که پشت سر آنها بودی واز شعار "نه لبنان نه غزه جانم فدای ایران"بودی وتاییدشان کردی واین گفته تان یکی نیست !محض رضای آنی باشید که در دهه 50 و60 بودید!!! وانگهی ملت این حرف شمارا قبول کند یا چراغ سبزتان به باز گشایی جاسوسخانه آمریک که داغترین حامی رژیم کودک کش وتروریسم دردنیا ست؟؟.