دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
 
۰

استاندار تهران: فلسطین تنها نیست

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 432494
استاندار تهران گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان رساند که فلسطین تنها نیست و ملت ایران در کنار آنان ایستاده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، سید حسین هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام های روشنی به همراه دارد.

استاندار تهران افزود: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان رساندند که فلسطین تنها نیست و ملت ایران در کنار آنان ایستاده است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه داد: مردم استان تهران پس از برگزاری مراسم احیای شب قدر با اراده کامل به خیابان ها آمده و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

هاشمی با تأکید بر تیزبینی امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس اظهار داشت: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس برای همیشه این موضوع را زنده نگه داشتند که این نشان دهنده تیزبینی، آینده نگری و هوشمندی امام راحل است.

این مسئول گفت: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که راه امام را ادامه داده و از حمایت مردم فلسطین دست نمی کشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *