جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۳

مطهری: مردم به "هر توافقی" نیاز ندارند

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 432486
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: راهپیمایی امروز اثر مثبتی در مذاکرات هسته ای دارد و مردم ایران به توافق به هر شکلی احساس نیاز نمی کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر علی مطهری نماینده مردم تهران در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران در پاسخ به خبرنگار مهر با اشاره به حضور مردم در شرایط گرمی هوا تاکید کرد: حضور مردم در این شرایط بد آب و هوایی و گرمای تابستان نشانه رشد اجتماعی و سیاسی و بصیرت سیاسی مردم ایران است.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس که امروز با شکوه هر چه تمام تر در حال برگزاری است پیام خوبی برای صهیونیست ها و آمریکا دارد و مردم ایران از آرمان فلسطین دست برنخواهند داشت.

نماینده مردم تهران با اشاره به شکل گیری داعش توسط صهیونیست ها افزود: دست داعش و صهیونیست ها در حوادث منطقه ای مشخص است و داعش مورد حمایت صهیونیست قرار دارد.

مطهری گفت: راهپیمایی امروز قطعا اثر مثبتی در مذاکرات هسته ای خواهد داشت و مردم به توافق به هر شکلی احساس نیاز نمی کنند و منافع خود را به منافع مادی که قرار است به دنبال توافق بیاید به هر شکلی از دست نخواهند داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از تو این حرفا بعید نگو که باور نمی کنم
سیزده بدر که نیست شما این حرفا رو می زنی؟
عجب!!!!!!!
حبیبی
درود بر احمدی نژاد