شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

تشدید تدابیر امنیتی در قدس اشغالی

جمعه ۱۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۹
کد مطلب: 432448
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پلیس اسرائیل برای روز جمعه تدابیر ویژه‌ای را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی اتخاذ کرده‌ است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از «الیوم السابع» نوشت: رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند پلیس اسرائیل محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران از کرانه باختری به قدس جهت ادای آخرین نماز جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی اعمال کرده‌اند.

پلیس اسرائیل در بیانیه‌ای اعلام کرد زنان از ۱۶ تا ۳۰ سال و مردان از ۳۰ تا ۵۰ سال برای ورود به مسجدالاقصی باید مجوز دریافت کنند. ولی کودکان زیر ۱۲ سال، زنان بالای ۳۰ سال و مردان بالای ۵۰ سال و کودکان زیر ۱۲ سال نیاز به درییافت مجوز ندارند.

پلیس رژیم اشغالگر همچنین اعلام کرد از ساعات اولیه صبح روز جمعه بسیاری از مسیرها را مسدود خواهد کرد. این محدودیت تا پایان آخرین نماز جمعه ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی به بهانه ایجاد نظم میان نمازگزاران، هزاران نفر از نظامیان خود را در قدس شرقی، بخش قدیمی قدس و داخل این شهر به حالت آماده‌باش درآورده است.

تظاهرات روز جهانی قدس، امروز- جمعه- در مناطق مختلف جهان از جمله در سراسر شهرهای ایران برای حمایت از مسئله فلسطین به‌ویژه قدس اشغالی برگزار می‎شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *