سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
مقام آمریکایی:

نگران سفر ظریف به تهران نیستیم

يکشنبه ۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰
کد مطلب: 430476
یک مقام آمریکایی سفر وزیر خارجه کشورمان به ایران و بازگشت وی به مذاکرات را امری عادی توصیف کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود در واکنش به سفر وزیر خارجه کشورمان به ایران و پس از آن بازگشت به وین گفت که نگران سفر ظریف به ایران نیست.

وی اعلام کرد که رفت و آمد وزرای خارجه به پایتخت‌هایشان و مشاوره عموما مسئله خوبی است. این مقام آمریکایی از احتمال ملاقات دوباره ظریف و کری پیش از بازگشت وزیر خارجه کشورمان به ایران خبر داد.

وی در ادامه از احتمال همراهی دکتر صالحی در بازگشت ظریف از تهران به وین ابراز بی‌اطلاعی کرد.

خبر دیدار احتمالی ظریف و کری درحالی منتشر شده است که جلسه وزیر خارجه آمریکا و مسئول سیاست خارجی اروپا و وزرای خارجه اروپایی در پله کوبورگ آغاز شده است. امروز همچنین نشستی میان وزیران خارجه ایران و انگلیس و آلمان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئول رسانه‌ای تیم مذاکره کننده کشورمان دکتر ظریف مطابق با برنامه از پیش تعیین شده، امروز یکشنبه شب به تهران عزیمت کرده و پس از یک روز حضور در تهران به وین باز خواهند گشت. در عین حال، تیم مذاکراتی به ریاست معاونین در وین حضور داشته و روند کار بر روی متن دنبال خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *