پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۳

تکلیف استیضاح فانی مشخص شد

سه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب: 429551
نشست علنی صبح امروز نمایندگان مجلس به پایان رسید و جلسه علنی فردای خانه ملت با دستور کار استیضاح وزیر آموزش و پرورش تشکیل می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با اعلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، به پایان رسید.

ابوترابی‌فرد پیش از پایان جلسه اعلام کرد نشست بعدی خانه ملت رأس ساعت ۸ صبح فردا (چهارشنبه) تشکیل می‌شود.

طبق اعلام قبلی هیأت رئیسه مجلس، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در نشست علنی فردای پارلمان استیضاح می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید
با سلام
حدود ۱۰ درصد از دانش آموزان کشور در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند و این یعنی ۱۰ درصد از معلمان کشور معلمان آزاد یا همان غیردولتی هستند و من هم یکی از آن ها. اما هیچ کس حتی کوچکترین توجهی به وضعیت این معلمان ندارد یعنی اینطور بگویم که اصلا آموزش و پرورش ما را به عنوان معلم قبول ندارد.هیچ قرارداد یا حکم و ابلاغی نداریم،کمترین حقوق یعنی کمتر از یک سوم حقوق معلمان عادی،بیمه ناقص ۱۵ یا ۲۰ روزه،در تابستان هم از حقوق و بیمه اصلا خبری نیست.آموزش و پرورش در هیچ مراسمی ما را دعوت نمی کند مثل روز معلم و هیچ گونه گواهی برای مثل ضمن خدمت برای ما صادر نمی کند. پس تا وقتی مشکل معلمان غیردولتی حل نشود کیفیت مدارس غیردولتی هم تغییری نخواهد کرد.
به جای آقای فانی باید رئیس جمهور را استیضاح کرد چراکه آموزش و پرورش را با شرکت های پیمانکاری اشتباه گرفته و گفته:هستند افرادی که میتوانند کار آموزش را به عهده بگیرند و مدارس باید غیرانتفاعی شود!
در ژاپن(پیشرفته ترین کشور در امر آموزش) بیش از 99% مدارس ابتدایی، دولتی هستند.
میان ماه من تا ماه گردون ... .
نادر
Austria
یه سوال .!!؟؟

این غیبت ها و نبودنهای جناب لاریجانی رئیس خانه ی ملت دربعضی از رای گیری ها , تصویبِ مصوبه های مجلس , رای اعتماد ها , استیضاح ها , تذکراتِ جدیِ آئین نامه ائی مجلس از طریق نماینده گان ملت وووو یعنی همینجوری یهوئی ومثلا همین الان وتصادفیه خدا وکیلی؟؟؟ سواله دیگه برادر چرا درج نمیکنی نظرمو که نه سوالمو ؟؟