شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

پارک در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ممنوع است

پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 880718
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه یک تخلف ساده منجر به ترافیک و سد معبر بزرگ می‌شود، گفت: پارک در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ممنوع است.
پارک در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ممنوع است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر در برنامه شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد حضور یافت و در خصوص ترافیک و سد معبر توضیح داد و افزود: در گذشته ساختمان‌هایی داشتیم که ویلایی و بزرگ بوده‌اند و یک سری افراد معدود در آن زندگی می‌کردند ولی الان آن ویلا تبدیل به برج شده است که برخی از این واحدها دو یا سه پارکینگ دارند و برخی نیز اصلاً پارکینگ ندارند و مجبورند در همان معابری که در سال‌های گذشته وجود داشته و تغییری در آن صورت نگرفته پارک نمایند. به همین دلیل سد معبرها و ترافیک کاذب در برخی نقاط شهر به وجود می‌آید.

وی گفت: در برخی از این معابر مانند ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی که تجمع مسافران را شاهد هستیم، اگر خودرویی بخواهد در این محل پارک کند واقعاً باعث سد معبر خواهد شد و عبور و مرور را مختل خواهد کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: اگر در محلی کار داریم ولی جای پارک پیدا نمی‌شود، چقدر خوب است که خودرو را چند متر آن‌طرف تر و در محلی مناسب پارک کرده و کمی هم پیاده روی داشته باشیم تا هم ورزش حساب شود و هم وسیله نقلیه را نیز در یک محل امن و ایمن پارک کرده و سد معبر نیز نشده است.

وی افزود: باید به سمت و سویی برویم که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنیم.

شاید در ظاهر برخی بگویند یک تخلف کوچک است و یا یک سد معبر جزئی است اما چهره و زیبایی شهر، سلامت و ایمنی تردد دیگر خودروها و از همه مهم‌تر، زیر پا گذاشتن حقوق شهروندی را در پی خواهد داشت و اینجاست که باید بپرسیم مسئولیت اجتماعی و فردی شهروند کجاست؟

سرهنگ کشیر بیان داشت: هر یک از شهروندان که ساکن یک محدوده از شهر هستیم مجبوریم و باید مسئولیت فردی و اجتماعی را رعایت کنیم.
https://jahannews.com/vdcjvyeoouqeoaz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjvyeoouqeoaz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *