جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی:

مشکلات تدوین کتب دینی مدارس برطرف شود

دوشنبه ۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب: 429375
عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی گفت: ساعات کلاس‌های دینی دانش آموزان زیاد شده، اما متاسفانه بینش دینی آن‌ها افزایشی پیدا نکرده و آن هم به خاطر مشکلات تدوین کتب دینی مدارس است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اژه‌ای ظهر امروز در نشست خبری بزرگداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیر با بیان اینکه شب پنجم ماه مبارک رمضان برای خود یک شب قدر بود، اظهار داشت: اتفاقاتی که در آن شب در اصفهان رخداد، شب پنجم ماه رمضان را به شب قدر تبدیل کرد زیرا انسان در شب‌های قدر تصمیمات مهم خود را می‌گیرد.

وی با اشاره به حادثه هفتم تیر و شهدای آن ، گفت: کسانی که در این واقعه شهید شدند را می‌توان نموداری از جامعه اسلامی ایران دانست زیرا شهدای این واقعه از همه اقشار جامعه بودند.

عضو شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی افزود: شهدای هفتم از هر سه قوه کشور بودند و شهید بهشتی نماینده قوه قضاییه و عدالت بود.

وی بیان کرد: ساعات کلاس‌های دینی دانش آموزان زیاد شده، اما متاسفانه بینش دینی آن‌ها افزایشی پیدا نکرده و آن هم به خاطر مشکلات تدوین کتب دینی مدارس است.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با بیان اینکه شهید بهشتی یکی از بنیان‌گذاران اصلی بانکداری بدون ربا در ایران بود، تصریح کرد: پیشنهاد بانکداری بدون ربا نخستین بار توسط شهید بهشتی و در سال ۳۹ داده شد که در همان زمان هم مقدمات این کار فراهم شد البته شهید بهشتی اعلام کرده بود که از فعالیت قرض الحسنه‌ها هیچ‌گونه سهامی برای خود نمی‌خواهد.

وی پیرامون خصوصیات برادر شهید خود، گفت: شهید علی اکبر اژه‌ای فردی جست‌وجو گر و محقق بود، به صورتی که اگر در مسئله‌ای شک می‌کرد، پیرامون آن مسئله با بیش از ۲۰ فقیه و عالم مکاتبه داشت تا به جواب درست برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *