جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
عصر امروز

نوجوان نابغه قرآنی با لاریجانی دیدار کرد

يکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب: 429158
نوجوان نابغه قرآنی جهان اسلام عصر امروز با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار محمدعلی اسلامی نوجوان نابغه حافظ قرآنی جهان اسلام ضمن تحسین این نوجوان نابغه ۱۶ ساله حافظ کل قرآن کریم، گفت: به برکت انقلاب اسلامی فرزندان این سرزمین بیش از پیش با قرآن مأنوس شده‌اند.

وی با تقدیر از زحمات خانواده‌ها و مربیان حافظان کل قرآن کریم ابراز امیدواری کرد که تعداد حافظان قرآنی هر روز افزایش پیدا کند.

در ادامه این دیدار محمدعلی اسلامی یکی از آرزوهای خود را دیدار با رئیس مجلس عنوان کرد و گفت: در حال اخذ مدرک کارشناسی ارشد هستم و قرار است دکترای افتخاری خود را از کشور لبنان دریافت کنم.

وی افزود: ما سه خواهر و یک برادر و همگی حافظ کل قرآن کریم هستیم که این را مدیون زحمات پدر و مادر خود می‌دانیم.

رئیس مجلس در حین گفت‌وگو با این نوجوان نابغه حافظ کل قرآن کریم سؤالاتی از وی پرسید که جواب‌های آقای اسلامی تحسین وی را برانگیخت.

از ویژگی‌های آقای اسلامی این است که با گفتن حتی یک کلمه از یک آیه او تمام مشخصات سوره و صفحات قبل و بعد را از حفظ می‌خواند. وی حتی قادر است از انتها به ابتدای یک سوره را قرائت کند و توانایی‌هایش منحصر به فرد است.

اجرای برنامه‌های وی در کشورهای کویت، امارات، عمان، عربستان و همچنین در مجامع و رسانه‌های مختلف عربی زبانزد خاص و عام قرار گرفته است.

لاریجانی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت لوح تقدیری به رسم یادبود به وی اهدا کرد.

محمدعلی اسلامی شاگرد مؤسسه جامعه‌القرآن کریم است که این مرکز به عنوان یکی از مراکز فعال قرآنی در راستای توسعه فرهنگ قرآن کریم می‌باشد که زیر نظر حجت‌الاسلام طباطبایی فعالیت دارد و ۷۰۰ شعبه در سراسر کشور دایر کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *