جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

حمایت از نظام؛ بزرگترین معروف امروز

چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 428368
رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امروز بزرگترین معروف حمایت چه با زبان و چه در عمل از حکومت اسلامی و بزرگترین منکر مخالفت با این نظام مقدس بوده که گناهی نابخشودنی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی شامگاه سه‌شنبه در مراسم استقبال از ماه مبارک رمضان گلپایگان در حسینیه سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) برگزار شد، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه خدا و دارای ویژگی‌هایی خاص است.

وی با اشاره به بیان ویژگی‌های ماه رمضان از زبان پیغمبر(ص) افزود: در این ماه پربرکت نفس کشیدن ثواب تسبیح و خواب روزه‌دار ثواب عبادت دارد، ویژگی‌هایی که در هیچ یک از ماه‌ها نمی‌توان یافت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به خصوصیات شجره طیبه نبوت و علم و دانش بی‌نظیر اهل بیت علیهم‌السلام گفت: یکی از خسارت‌های ما مسلمانان در طول تاریخ این بود که پس از وفات پیامبر در خانه علی(ع) را بستند در حالی که می‌توانستیم تمام علوم مورد نیاز بشریت را از لسان اهل بیت کسب کنیم اما نگذاشتند و این زیان هنوز هم دامن‌گیر ما است.

وی با اشاره به برقراری حکومت اسلامی در این سرزمین بیان کرد: امروز ما در کمال آرامش و آزادی دینداری می‌کنیم و حکومت نه تنها مانع دینداری نیست بلکه مروج دین است در حالی که در زمان طاغوت اینگونه نبود و اختناق در اوج بود به گونه‌ای که در خانه مراجع را هم می‌بستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی به برگزاری باشکوه بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام و بیانات مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: امسال رهبر معظم انقلاب در معرفی امام راحل سنگ تمام گذاشتند و برانداختن رژیم استبدادی سلطنتی و تشکیل حکومت اسلامی را ۲ شاهکار بی‌سابقه امام راحل عنوان کردند.

وی با اشاره به شرایط دوران طاغوت در کشور خاطرنشان کرد: در شرایطی که شاه نماینده خدا معرفی می‌شد اما از سویی دیگر فساد سرتاسر رژیم را فراگرفته و اختناق به اوج رسیده بود امام راحل آمدند و با حمایت امت اسلامی و جانفشانی شهدا این رژیم ستمگر را سرنگون کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: در آن زمان از انتخابات خبری نبود، وکلا توسط رژیم شاهنشاهی معرفی می‌شدند و کشور در قبضه رژیم صهیونیستی بود اما امام در این شرایط آمد و پس از برانداختن نظام شاهنشاهی حکومتی اسلامی را در کشور بنیان نهاد که پس از دوران امیرالمومنین(ع) بی‌سابقه بود.

وی تاکید کرد: آن پیروزی با هدایت امام راحل و جانفشانی شهدا به دست آمد همانطور که امروز آرامش خود را در این دریای آتش منطقه مدیون خون شهدا و رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب هستیم و وظیفه ما احترام و توجه به خانواده شهدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان اینکه امروز ما روی پای خود ایستاده‌ایم و هیچ کشوری حق دخالت در امور ما را ندارد، گفت: امروز جوانان ما باید بدانند که چه بودیم و چه شدیم و این آگاه‌سازی نسل جوان باید توسط ما روحانیون به خوبی صورت گیرد که این نبود آگاهی نسل‌های بعدی از رویدادهای تاریخی نظام مقدس ما حلقه‌ای مفقوده است.

وی بیان کرد: امروز اگر دشمنان قسم خورده ما ذره‌ای احتمال می‌دادند که توانایی آسیب رساندن به کشور ما را دارند برای حمله لحظه‌ای درنگ نمی‌کردند اما این هیبت و قدرت ما و نیروهای نظامی ما اجازه فکر کردن به این موضوع را به دشمنان نمی‌دهد.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: امروز وظیفه ما حمایت از نیروهای مسلح کشور است که به پیروی از رهبر معظم انقلاب کشور را نگاه داشته‌اند که امروز بزرگترین معروف حمایت چه با زبان و چه در عمل از حکومت اسلامی و بزرگترین منکر مخالفت با این نظام مقدس است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *