پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

طرح تمدید قانون تحریم‌های ایران در سنا

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۴
کد مطلب: 427979
پایگاه خبری المانیتور گزارش داد که سنای آمریکا اوایل هفته آینده متممهای لایجه دفاعی آمریکا در زمینه تمدید قانون تحریمهای ایران تا سال ۲۰۲۶ و همچنین تجهیز نظامی کردهای عراق را برسی می‌کند.
به گزارش جهان، فارس به نقل از المانیتور خبر داد، سنای آمریکا هفته آینده لایحه دفاعی سالانه این کشور را به نتیجه خواهد رساند.

المانیتور نوشت: انتظار می‌رود که سنای آمریکا اوایل هفته آینده درباره متمم لایحه دفاعی آمریکا در زمینه تجهیز و آموزش نظامی کردهای منطقه کردستان عراق که توسط سناتور «جانی ارنست» و «بارابار باکسر» ارائه شده است رای‌گیری کند.

این لایحه، متممهای دیگری نیز دارد که توسط مارک کرک سناتور تندرو و ضدایرانی جمهوریخواه ارائه شده است. متمم ارائه شده توسط کرک به دنبال تمدید قانون تحریمهای ایران تا سال ۲۰۲۶ است.

قانون فعلی تنها به رئیس جمهوری آمریکا اجازه می‌دهد که تحریمها را تعلیق کند نه لغو. این قانون تا سال ۲۰۱۶ اعتبار دارد. تصویب این متمم دست رئیس جمهور بعدی آمریکا را در زمینه هرگونه توافق هسته ای ایران بازتر خواهد کرد.

مارک کرک پیش از این همچنین خواستار ارائه گزارش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا درباره چگونگی خرج کردن دارایی‌های آزاد شده ایران شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *