يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۲

هدیه هندوانه ای بازار به روزه داران

دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 427970
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در روزهای آینده با آمدن هنداونه منطقه شامارون به تهران قیمت این محصول به کمتر از هزار تومان می‌رسد.
به گزارش جهان، حسین مهاجران رئیس اتحادیه و میوه سبزی در گفت‌وگو با فارس گفت: قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان با آمدن هندوانه شامارون (منطقه‌ای نزدیک به کازرون) به بازار به کمتر از هزار تومان می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون هندوانه تهران از سبزوار (منطقه دچار کم آبی) ، سرخس و دزفول تأمین می‌شود .

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هلو در بازار تهران بین ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گیلاس که از مناطق شاهرود و الموت به تهران می‌آید بین ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار تومان است.

مهاجران قیمت هر کیلو آلبالو را از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم موز ۳ هزار تا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان، و قیمت هر کیلو انگور یاقوتی از ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار تومان است.

وی بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم ملون و طالبی در بازار تهران بین هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب درختی بین ۶ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هر کیلو پیاز ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان، قیمت هر کیلو سیب زمینی ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان و قیمت هر کیلو گرم هویج با کاهش هزار تومانی در روزهای اخیر به هر کیلو ۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نگران نباشید! تحریما برطرف می شه! وضعیت آب خوب می شه! میوه ها هم ارزون می شن!
اگه بعد از توافق دیدین با وانت اومدن در خونتون میوه مجانی آوردن تعجب نکنین!! گفتم آمادگیشو داشته باشین!!
مهر
شامارون مربوط به شهرستان ارزوییه استان کرمان میباشد