کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هدیه هندوانه ای بازار به روزه داران

25 خرداد 1394 ساعت 8:33

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: در روزهای آینده با آمدن هنداونه منطقه شامارون به تهران قیمت این محصول به کمتر از هزار تومان می‌رسد.


به گزارش جهان، حسین مهاجران رئیس اتحادیه و میوه سبزی در گفت‌وگو با فارس گفت: قیمت هندوانه در ماه مبارک رمضان با آمدن هندوانه شامارون (منطقه‌ای نزدیک به کازرون) به بازار به کمتر از هزار تومان می‌رسد.

وی افزود: هم‌اکنون هندوانه تهران از سبزوار (منطقه دچار کم آبی) ، سرخس و دزفول تأمین می‌شود .

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هلو در بازار تهران بین ۷ هزار تا ۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گیلاس که از مناطق شاهرود و الموت به تهران می‌آید بین ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار تومان است.

مهاجران قیمت هر کیلو آلبالو را از ۳ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۷ هزار تومان عنوان کرد و افزود: قیمت هر کیلوگرم موز ۳ هزار تا ۳ هزار و ۲۰۰ تومان، و قیمت هر کیلو انگور یاقوتی از ۱۲ هزار تا ۱۴ هزار تومان است.

وی بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم ملون و طالبی در بازار تهران بین هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب درختی بین ۶ هزار تومان تا ۱۲ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی اظهار داشت: قیمت هر کیلو پیاز ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان، قیمت هر کیلو سیب زمینی ۵۰۰ تا ۸۰۰ تومان و قیمت هر کیلو گرم هویج با کاهش هزار تومانی در روزهای اخیر به هر کیلو ۳ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.


کد مطلب: 427970

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/427970/هدیه-هندوانه-بازار-روزه-داران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com