جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اقدام ضدایرانی مقامات آمریکایی و حضور در تجمع منافقین

ابراز امیدواری مقامات آمریکایی برای تغییر نظام ایران
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۳۶
کد مطلب: 427730
سناتور مک‌کین با ارسال پیام به تجمع منافقین در پاریس، ضمن افراطی‌گرا خواندن ایران، از آرزوی خود برای تغییر نظام حاکم در کشور سخن گفت.
اقدام ضدایرانی مقامات آمریکایی و حضور در تجمع منافقین
به گزارش جهان به نقل از فارس، تجمع روز یکشنبه گروهک منافقین در پاریس دو میهمان بلندپایه آمریکایی داشت که شعارهای اعضای این گروهک تروریستی را بازگو کردند.

بر اساس گزارش روزنامه واشنگتن‌تایمز، سناتور «جان مک‌کین» رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا و از چهره‌های شناخته شده مخالف توافق هسته‌ای برای حاضران در این تجمع پیامی ویدئویی فرستاده بود و در آن، ایران را «مرکز واقعی افراط‌گرایی اسلامی در منطقه» خوانده بود.

این در حالی است که پیشروی‌های داعش در عراق به رغم صرف شدن میلیاردها دلار از بودجه نیروهای مسلح آمریکا برای بمباران هوایی این گروه افرا‌ط‌گرا، اعتراضات داخلی را در میان افکار داخلی ایالات متحده برانگیخته که سوالات پیاپی خبرنگاران از سخنگوی کاخ سفید در خصوص «راهبرد اوباما در عراق»، نمونه‌ای از نمود این انتقادات است.

مک‌کین در ادامه پیام ویدئویی خود گفت: «ایران به حمایت از ترور و تحریک ناآرامی‌ها برای تسلط بر خاورمیانه در خلأ حضور نیروهای آمریکایی، ادامه می‌دهد.»

بنا بر این گزارش، چند نفر از قانون‌گذاران آمریکایی هم شخصاً در این تجمع حضور داشته‌اند که البته فقط نام «دانا روهراباچر» نماینده مردم کالیفرنیا در مجلس نمایندگان آمریکا در گزارش ذکر شده است.

روهراباچر در میان تشویق مستمر منافقین گفته که روز سقوط نظام حاکم بر ایران نزدیک است و دیگر حقوق زنان پایمال نمی‌شود.

گروهک منافقین که در طی جنگ ۸ ساله ایران و عراق، با رژیم بعث همکاری نظامی-اطلاعاتی داشت، در دی ماه سال ۱۳۸۷ در فهرست گروه‌های تروریستی وزارت امور خارجه ایالات متحده قرار گرفت ولی در تیر ماه سال ۱۳۸۹، پس از مدت‌ها لابی‌گری و صرف هزینه‌های کلان، یک دادگاه استیناف در واشنگتن‌دی‌سی‌ رأی داد که حکم پیشین اشتباه بوده و منافقین تروریست نیستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *