جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

زاکانی:روحانی مشتش رابرای دشمن بازنکند!

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 427457
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه ما معترفیم بر اساس اطلاعات و بررسی ها ارتباط مشکلات معیشتی مردم با مسائل هسته ای کاملا نادرست است اما از طرف دیگر حتی اگر این موضوع درست باشد با توجه به اینکه در حال مذاکره هستیم نباید آن را مطرح کرده و مشت خود را برای طرف مقابل باز کنیم .
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی در گفتگو با نسیم اظهار داشت: ارتباط دادن مشکلات معیشتی مردم با تحریم ها و مسائل هسته ای قبل از اینکه موضوعی کارشناسی، منطقی و درست باشد، امری سیاسی و کاملا نادرست بوده و مطرح کردن آن القای امر اشتباه به جامعه است.

وی افزود: از طرفی گره زدن مشکلات معیشتی با مسائل هسته ای از اساس اشتباه است؛ چرا که همه ما معترفیم بر اساس اطلاعات و بررسی ها ارتباط مشکلات معیشتی مردم با مسائل هسته ای کاملا نادرست است اما از طرف دیگر حتی اگر این موضوع درست باشد با توجه به اینکه در حال مذاکره هستیم نباید آن را مطرح کرده و مشت خود را برای طرف مقابل باز کنیم .

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس در ادامه از تصویب طرح الزام دولت به حفظ دستاورد های هسته ای در کمیسیون امنیت ملی خبر داد و گفت: این طرح در نوبت تصویب در صحن قرار دارد و تا دو هفته آینده مطرح می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *