سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۱

کارشناسان فوتبال ایتالیا به ایران می‌آیند

جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 427446
نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در رُم با رئیس فدراسیون فوتبال این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش جهان به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال، در این دیدار کارلو ته وکیو رئیس فدراسیون، ماریو گالاووتی نایب رئیس و فیلاچیونی مدیر بین الملل و توسعه فدراسیون فوتبال ایتالیا، مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ و محمد رضا کسرایی رئیس روابط بین الملل سازمان لیگ حضور داشتند.

رئیس سازمان لیگ ایران درباره این دیدار عنوان کرد: هدف از این دیدار گسترش همکاری‌های دو کشور برای توسعه و پیشرفت در بخش‌های مختلف فوتبال بود.

تاج ادامه داد: استفاده از الگوهای جدید بازاریابی ایتالیا برای در آمدزایی بهتر در باشگاه‌های ایران، بررسی سیستم صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های ایران مطابق با استاندار‌های فیفا و یوفا و نه آن چیزی که در سطح کنفدراسیون فوتبال آسیا مرسوم است و حضور مدیران عامل باشگاه‌ها ایران برای حضور در کشور ایتالیا برای دیدارهای رودررو با مدیران باشگاه‌های این کشور و برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کشور ایتالیا برای ارتقای سطح دانش فنی و حرفه‌ای آنان از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود.

نایب رئیس فدراسیون گفت: قرار است در ابتدای فصل آینده لیگ برتر کارشناسان بازاریابی و صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایتالیا به ایران سفر کنند تا برای مدیران بازاریابی و مدیران عامل باشگاه‌های کشور با در رابطه با اصول بازاریابی و مسائل مرتبط به آن کارگاه‌های آموزشی برگزار کنند.

تاج تصریح کرد: قرار است با همکاری فدراسیون فوتبال ایتالیا کارشناسان مجرب بازاریابی ایتالیا به مدت ۶ ماه در ایران حضور پیدا کنند تا راه‌های جدید کسب در آمدزایی و تغییر تفکر باشگاه‌های ما در این رابطه ایجاد تا در آینده شاهد تغییر و تحول خوبی در باشگاه‌ها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAABER
United States
LOLOL.....