سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۲۰
۱۱۶
معصومه ابتکار:

نزدیک بود غرق شویم؛ این یعنی تا پای جان ایستاده‌ایم

پنجشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 427345
رئیس سازمان محیط زیست ضمن اشاره به حادثه اخیر وی و همکارانش در دریاچه هورالعظیم گفت: نزدیک بود به خاطر این دریاچه و محیط زیست جان خود و همکارانم را از دست بدهیم و این به این معناست که ما تا پای جان برای کشور و محیط زیست ایستادگی خواهیم کرد.
نزدیک بود غرق شویم؛ این یعنی تا پای جان ایستاده‌ایم
به گزارش جهان به نقل از فارس، معصومه ابتکار در جریان هفدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها که صبح امروز در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: تحقق اصل قانون اساسی و تشکیل شوراها به عنوان پارلمان شهری یک گام مهم و بزرگ است.

وی تصریح کرد: واگذاری امور به مردم و اجرای سیاست‌های کشور در حوزه مدیریت شهری و روستایی نشان‌دهنده اهمیت شوراها که با گذشت چندین دوره از فعالیت نهاد شورایاری‌ها شاهد تحول خوبی در این حوزه هستیم و دستاوردهای خوبی به دست آمده است.

معاون رئیس‌جمهور بیان داشت: در منطقه هورالعظیم که منشأ گرد و غبار بود و پس از یک دوره عظیم و برخلاف قوانین و مقررات متأسفانه اورالعظیم خشک شد و کانونی برای گردوغبار گردید. که خوشبختانه چندی پیش بخشی از آن آبگیری شد و هم اکنون آب در حال پخش است و ان‌شاءالله مشکلات در این بخش نیز به زودی مرتفع خواهد شد.

ابتکار با اشاره به بازدید اخیر خود از دریاچه اورالعظیم بیان داشت:‌ چندی پیش بنده به همراه چند نفر از همکاران و دوستان بازدیدی را از این دریاچه داشتیم که نزدیک بود در این دریاچه غرق شویم و این به این مفهوم است که ما تا پای جان برای کشور و محیط زیست خواهیم ماند.

رئیس سازمان محیط زیست ادامه داد: شخص رئیس‌جمهور و تک تک وزرا توجه ویژه‌ای را به حوزه محیط زیست دارند و در این زمینه دستورات لازم ارائه شده است.

ابتکار در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در هفدهم اسفند سال گذشته در جمع مسئولان و مدیران محیط زیست اظهار داشت: فرمایشات ایشان دقیق و درست بود که تأکید کردند که در فضای محیط زیست می‌بایستی سه قوه مجریه، مقننه و قضائیه مشارکت داشته باشند.

ابتکار در ادامه با اشاره به جایگاه شوراها در سراسر کشور و ظرفیت آنها در حوزه مدیریت شهری بیان داشت: دولت تدبیر و امید، شورها را رقیب خود نمی‌داند بلکه این نهاد را همراه خود دانسته و به دنبال کم کردن و تضعیف شوراها نیست بطوریکه رئیس‌جمهور به مراتب این نکات را به مسئولان مربوطه تذکر داده‌اند.

رئیس سازمان محیط زیست در ادامه هفدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه شوراها بخشی از مردم‌سالاری دینی هستند، گفت: باید بتوانیم توانمندی افراد حاضر در شوراها را افزایش دهیم و در این زمینه دولت آمادگی هرنوع همکاری را با شوراها دارد.

ابتکار اضافه کرد:‌ مهمترین رسالت شوراها محور توسعه پایدار است و در این زمینه باید تلاش شود به اهداف مد نظر در این بخش دستیابی شود.

وی ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید و همچنین سازمان محیط زیست در نیمه ۹۳ در کمتر از یک سال تمام استانداردهایی که خودروسازان مقاومت می‌کردند عمالیاتی شد و این در حالی بود که در ۸ ساله دولت نهم و دهم اقدامات لازم برای استانداردسازی خودروها صورت نگرفته بود.

معاون رئیس‌جمهور تصریح کرد: در حال حاضر بازرسی مستمری بر روند تولید خودروهای داخل صورت می‌گیرد و هم اینک استاندارد یورو۴ برای تمامی خودروهای داخلی اجباری است.

ابتکار تصریح کرد: دولت تدبیر و امید، دولتی پاسخگو، شنونده نقدها و پذیرش نقدهاست ضمن اینکه ما خود را کارآمدترین و بهترین نمی‌دانیم و دولت تلاش می‌کند که در تمام زمینه‌های به موفقیت‌های لازم دست پیدا کند.

رئیس سازمان محیط زیست، تصریح کرد: برای نخستین بار در دولت یازدهم مشوق‌های جدی برای پسماند شهری و تولید انرژی صورت گرفت که در حال حاضر در برخی از استان‌ها این منابع انرژی راه‌اندازی شده است.

معاون رئیس‌جمهور با اشاره به خطاب به اعضای شورای عالی استان‌ها در هفدهمین اجلاس شورای عالی استان‌ها بیان داشت: شوراها در خصوص آلودگی هوا و آلودگی صوتی، وظیفه و تکالیف لازم را دارند و می‌بایستی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به تشکیل کمیسیون کلان‌شهرها در دولت یازدهم گفت: در این کمیسیون تعدادی از وزرا به همراه شهردار و رئیس شورای شهر تهران حضور دارند که تصمیمات لازم برای مدیریت شهری اتخاذ می‌شود ضمن اینکه در این کمیسیون تلاش شده که شهردار و رئیس شورای شهر حق رأی داشته باشند.

ابتکار در ادامه با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون کلان‌شهرها گفت: روز گذشته مصوبه‌ای در خصوص فضاهای سبز شهری و سازوکار حمایت برای توسعه، تقویت و پشتیبانی از فضاهای سبز در خصوص منابع آبی و آبیاری مدرن به تصویب رسید.

وی تأکید کرد: در چند ماه گذشته چندین مصوبه برای حمایت مدیریت شهری و شورای شهر به تصویب رسیده است که این نشان‌دهنده توجه دولت به جایگاه شوراها است.

رئیس سازمان محیط زیست در ادامه با اشاره به استفاده از مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در استان‌ها و استفاده از ظرفیت شوراها در حوزه ساختار محیط زیست گفت: ما می‌توانیم با استفاده از ظرفیت ایجاد شده گام‌های مؤثرتری را در حوزه زیست‌محیطی برداریم.

رئیس سازمان محیط زیست گفت: متأسفانه در حال حاضر در برخی از استان‌ها شاهد مشکلات عدیده‌ای در خصوص پسماندها و عدم نظارت و مدیریت بر آنها هستیم که می‌طلبد که با هم فکری و همکاری شورایاری‌ها، شهرداری‌ها و سازمان محیط زیست مشکلات به وجود آمده در حوزه پسامندها و به ویژه نخاله‌های سازمانی که تهدید بسیار جدی برای طبیعت هستند، اتخاذ شود.

ابتکار همچنین به آلودگی‌های صوتی در کلانشهرها اشاره کرد و گفت: باید سیاست‌گذاری لازم در بحث امواج صورت گیرد و هم اکنون شاهد بروز پارازیت‌ها در کلان‌شهرها هستیم و کسی نیز در این زمینه پاسخگو نیست.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات دیگر دولت یازدهم جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف بود که شورا نیز می‌تواند از ظرفیت ایجاد شده در بین قشرهای مختلف مردمی نهایت استفاده را داشته باشد.

ابتکار در خصوص مشکلات و موانع ایجاد شده در معاینه فنی خودروها گفت: به زودی شبکه یک پارچه معاینه فنی خودروها با همکاری شهرداری و ناجا تدوین و اجرا خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Finland
خانم بهره برداری نکن از این اتفاق معلوم بود از خوزستان نرفتن شما تو ایام غبار که چقدر تا پای جان ایستاده اید
طرف نمی تونه مسائل ایمنی سوار قایق شدن رو رعایت کنه!میخواهد مشکلات کشور رو حل کنه!
محمد
Romania
اینا رسمشونه...
نمیدونم چطور ممکنه آدم با جلیقه نجات غرق بشه!!! البته این حوادث برای مظلوم نمایی بد نیست.
سیاح
Iran, Islamic Republic of
خبر سازی و مظلوم نمایی روش نخ نما شده و کهنه است
برای قایق سواری شان هم تا پای جان تبلیغ می کنند
با جلیقه‌های نجات هم می شود غرق شد!?
سال ۶۰ تا ۶۷ می آمدید شاید امروز برایتان خاطره داشت !
قبل شما ها خیلی ها رفتن هم جان دادن و هم تا پای جان دادن هم رفتن ...
واقعا بقیش سانسور داشت گفتم شما بشین مدیریت کن
رضا
هشدار براي نحوه كار كردنت خانم ابتكار
...
علی
لطفا تا پای جان برای رفع ریزگردها و آلودگی هوای شهرها هم بایستید. ضمنا به شما گفته بودند قایق سواری خطر دارد؟ اگر می دانستید باز هم تا پای جان می ایستادید؟تا کی تبلیغات و سیاست بازی؟
Romania
من یه چیزی فقط میتونم بگم:
دوستان ببخشن منو !!!!
یعنی خاک بر سر ما با این مدیرهایی که داریم
جوانهامون دسته دسته تو اونجا شهید شدن اونوقت اینو نگاه کنید چی میگه!!!
ای خاک بر سر ما با این مدیرهایی که داریم
به والله من شک دارم اینها چهارچوب خانواده اشون رو بتونن بچرخونن اونوقت برای یه ملت دارن تصمیم گیری میکنن!!!!
نه عزیز ناراحت نشدیم ...
مهندس
حتما شما تا پای جان ایستادی
هم چین میگه انگار جای خطرناکیه! آروم تر و بی خطر تر از هورالعظیم نیس.
حالا یه اتفاقی افتاده.
هم چین میگه انگار زیر آتش دشمن رفته به وظیفش عمل کنه!!!!!!!!!!!!!
خوب اگه آروم و بی خطر نبود که اون دور و بر نمیومد..
آقا خان از ٦٠ كيلومتر ⁉️
اونجاهواگرمه. ...
عجب...
سوء استفاده از اتفاقات ...به نظر من که واژگونی یه از پیش طراحی شده بود تا مظلوم نمایی شود...والا اگه اینطور باشه هر کی با پراید میمیره به خاطر کشورشه دیگه...!!!
يي
اي كي ايستاده اي خجالت بكش ديگه ار تو گذشته
علی
United States
درسته تا پای جان سر سیاسی کاری در یک نهاد غیر سیاسی ایستاده است!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
Latvia
ما نیاز به حرف های پوپولیستی نداریم.
لطفا عمل کنید، کار کنید و نتیجه را نشان بدهید. اون موقع میشه قضاوت کرد که تا پای جان ایستادید یا در حال کار با طعم تفریح بودید!
Iran, Islamic Republic of
اوا!!!!!!!!!!!!
United States
اب هم شرمنده ما شد
سيد
Iran, Islamic Republic of
سلام, شايد اين اتفاق براي ايشان و همكارانشان ساختگي بوده تا براي سخنراني مطلب داشته باشند ما كه نه عكسي از اين غرق شدن ديدم نه فيلم؟
اب ریخته رو نذر مردم نکن لطفا!!
تا پای چند تا سرفه پای مردم خوزستان نموندی؟!
برای بهبود محیط زیست کشور و حفظ جان مردم نیاز است که عده ای فداکاری کنند و جان خود را از دست بدهند .
این یعنی اینکه وزیرا برای نشان دادن حسن کارشون مثلا وزیر نیرو خودشو بندازه توی یک سد وزیر نفت خودش از سکوی نفتی بندازه جان کری با دوچزخه بخوره زمین وزیر اموزش پرورش یک کارتون کچ بریزه سرش وزیر فرهنگ بره بدلکاری وزیر راه از بالای مسکن مهر خودشو بندازه وزیر صنعت با پراید رانندگی کنه وزیر ....اره خانوم معاون
رضا
Romania
اگه تحریم ها رو برداشته بودن این اتفاق برای شما که نمی افتادخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
این اتفاق بخاطر تحریم صنایع دریایی بود ... مقصر کسانی هستند که حاضر نیستند برای قایق پارویی خریدن از توان هسته ای و نظامی و استقلال کشور بگذارند...
جان من تفسیر ایشون از یک اتفاق رو ببینید
م ث
دریاچه ایی که با ناسپاسی رئیس اش را میخواهد غرق کند و ملتی را سوگوار کند همان بهتر کم کم خشک شود تا رئیس اش عمر مستدام و ملت اسلامی از فیض وجود رئیس محیط زیست اش هماره بهره مند شود.
همان م ث
من اگر پادشاه بودم فرمان می دادم تا دریاچه را صد تازیانه بزنند ببین چقدر پرو شده که میخواهد رئیس تمام آبها و صحراها و جنگلها و بیابانها و کویرها را غرق کند و امتی را
سیاه پوش نماید
بانوی سبزه پوش شما خیلی وقته غرق شدید خودتان خبر ندارید
56
Iran, Islamic Republic of
لطفا در مورد واژگون شدن قایق اگر مستنداتی دارید رو کنید که این داستان ها باورش خیلی سخته! ....
Iran, Islamic Republic of
مگه میشه حضرات جایی برن و فیلم و عکس نگیرن!
وا!
خب تا پای جان وایستید، چرا بیشتر از ظرفیت توی قایق سوار شدید که غرق بشه؟! چه ربطی به پای جان داره؟
احمد
حالا چیزی نشده این همه شلوغش کردی؟!!
یه ذره لباسات خیس شده!!!
یعنی هر کی رفت تو آب و ناغافل قایقش چپ کرد، یعنی تا پای جان ایستاده؟!!!
خوبه اين خانم که همه چيزو به مسخره گرفته :|
مهدی
عمق تالاب نیم متر است شما اگر قصد خود کشی هم داشتید باز هم نمیتوانستید !!!!!!
Estonia
اوا خواهر
این جو دادنها را ما باور نداریم
جرات رفتن تو هوای خاک آلود اهواز را نداشتی چرا خلاف می گی
United States
اگه از واژگونی اطّلاع میداشتی باز هم میرفتی ؟!
خداوکیلی اگه میدونستی میفتی تو آب باز هم میرفتی؟ اگه جوابت مثبته حرفت درسته اگه نه شعار نده
«فرمایشات ایشان .. دقیق و درست بود...!
س
United States
ای بابا حاج خانم شما به خوزستان که باد و شن بود نرفتید !؟ یعنی اگه احتمال می دادید قایق چپ میشه عمرا ....
امیر
خانم دکتر مواظب باش ...
دهقان دامغانی
اگه یه بار دیگه بهمان صورت برای بازدید رفتی معلوم میشه تا پای جان ایستاده ای.وگرنه از این اتفاقها برای هرکس وهر زمان پیش خواهد امد
سجاد
....
عاقبت به خیر باشید.
خانم فهیم وکاردرست ودانا واگاه چه کند که با طبیعت نمیتواند بجنگد
فازت چیه شما؟
....بعد رجز بخون!!!!
سلام
اگر فكر ميكردى ميافتى عمراً ميرفتى....
قایق شکسته سوار شدین این وسط چه ربطی به تا پای جان واستادن
حسین
South Africa
خدارا هزار مرتبه شکر ....
خانم ابتکار تا کی سیاسی کاری...
کمالی
واژگون شدن قایق هم از تدبیرتان بود ....
اشتباهی مثبت دادم
اولا" که غرق شدن در دریاچه خشک شده نوبر است؟!
ثانیا" اگر شنا بلد بودی که غرق نمی شدی.!
ثالثا" بفرمایید در مدت تصدی گری خود چه ابتکاری بخرج داده است؟!
خخخخخخ.....
Iran, Islamic Republic of
طرف داشته میرفته....
خدا خیلی رحم کرد که اگه می شد که ...
اذری
ما اذریها یک مثل داریم که معنای ان میشود : ..........
.. فدایی.
عجب نتیجه گیریه پوپولیستی ...
حسن رجبی
خانوم ابتکار بیخیال...... ی جوری میگی انگار رفتی تو دل دشمن.... خب قایقه چپ شده دیگه شما که ذره ای احتمال اینو نمیدادید که همچین اتفاقی بیافته
چوبین
فکر نکنم.
Iran, Islamic Republic of
عمده خشکیدگی هورالعظیم در دوره ریاست این خانم در دولت به اصطلاح اصلاحات اتفاق افتاده است. وقایع را طوری مطرح می گند که انگار در دوره دولتهای نهم و دهم این اتفاق افتاده و هم اکنون خودشان فرشته نجات و منبع ایثارند. نه خیر ، مردم می دانند و می فهمند.
مگه توی قايق ايستاده بوديد؟! اگر ايستاده بوديد برای همين قايق لنگر داده نزديک بوده غرق بشيد!!
از اين دفعه بنشينيد که بگوييد ما تا آخر نشسته ايم مطمئن باشيد ديگه در معرض غرق شدن قرار نمی گيريد!!!!!!!!
آفرین خیلی باحال و ظریف بود :)
ظریف اونجا نبود
متاسفم خانم ابتکار
دوستدار محیط زیست
...
این ادعا یقیناً یک د... آشکار است
دوستدار محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
چرا ابتدای مطلبم را حذف کردید؟ ...
خخخ
تا پای جان؟!
خدا رحمتان کرد!
آخه تالاب غرق شدن داره که اینقدر بزرگش کردید.
جهان خدابگم چکارت کنه ازروزی اي عکسو ديدم دوروزه دارم ميخندم دمت گرم
امیر
می دانیم که شما آنچه برایت مهم نیست مسئله محیط زیست است. دنبال یه کار تبلیغاتی بودید این داستان خنده دار را تعریف کردید.
كوروش
جالب بدونيد كه گود ترين قسمت اين تالاب فوقش تا زير كمر باشه،حالا ايشون ميخواست غرق بشه ......والله چي بگم .... يه وضعي شده ها.........
روغن نذری!
روغن ریخته نذر مسجد می کنی بانو؟

خیلی دلسوز بودی یه سری به خوزستان میزدی وقتی مردم داشتن از خاک خفه میشدن
آخه ریز گرد با آب فرق فوکوله!
اقا دمتون گرم با این نظرات کلی خندیدم
حالا خوبه غرق نشده خخخخخ
مجید
Iran, Islamic Republic of
سرکارخانم ابتکار، باسلام اگردرکانون آتش سوزی جنگل های بلوط قرار می گرفتید چه می گفتید؟
به قایق سواری هم می گن از جان مایه گذاشتن برای کشور ... آقا ما هم می خواهیم حقوق بگیریم و از جون برای کشور مایه بذاریم ...
Latvia
حالا همچین هم ....
Iran, Islamic Republic of
برو بابا برو
برو یه جایی این حرفا رو بزن که نشناسنت
مردم کبک نیستن سرشونو کرده باشن تو برف!
به شعور مردم کمتر توهین کن!!!!!!!!!!!!!!
United States
قایق سنگسن بود ب...
یه معناش هم زیر آبی رفتنه
کاظم
شما استعفا بده نميخواد تاپاى جون وايستى!
قايق خودتونو نمى توانيد کنترل کنيد کشتى مملکت را به گل ننشانيد
این یعنی بی برنامگی و بیگدار به آب زدن
ساعد
آقا منم دیروز از روی چارپایه افتادم پایین گوشه لبم زخمی شد. منم تا پای جون ایستادم
حالا خوبه که ادعای معجزه نمی کند.!!
United States
خانم ابتکار اگه شما غرق می شدید باید چه خاکی بر سر می ریختیم!!! محیط زیست که حتما نابود میشد!!! حیوانات همه از بین می رفتند!!! شهرها زیر طوفان شن فرو می رفتند!!! جنگلها همه به یکباره نابود می شدند!!! آب آشامیدنی هیچ جا پیدا نمی شد!!! و ...

خلاصه هیچی نمی تونست زنده بمونه!!!
خانم ابتکار خواهش می کنم به خاطر ما ها هم شده زنده بمونید!!!
Romania
همچین میگه تا پای جان ایستاده ام که انگار رفته عربستان در مورد ریزگردها مذاکره کنه!
از تالاب هورالعظیم آرامتر ؟ ملت برای تفریح و خوش گذرانی به این مکان ها میروند!
خدابه شوهرش رحم کرده ....
علوی
آخی خدا خیلی رحم کرد . رزمندگان دوران دفاع مقدس مقابل توپ و خمپاره و انواع وحشیگری های دشمن قرار گرفتند اینگونه منت نگذاشتند سرکار خانم قایقش چپه شد - که اگر احتمال چپه شدن را می داد ...- از فداکاری و خدمتگزاری خود به ملت سخن می راند .
بوسجین
ای کاش ....
شما وهمکارات اگه میدونستید غرق میشد عمرا اگه سوار اون غایق میشدید لطفا ژست قهرمانان نگیرید
وظیفتونه. چزا منت سر این ملت میزارین. باید شب و روزتونو گم کنید از کار زیاد. خانوم ابتکار ضمنا به جای حرفهای سیاسی جسته گریخته ای که میزند فقط در حیطه وظایف کاریتون عمل کنید
Iran, Islamic Republic of
خندیدم همین...
جباری
سلام یکی نیست بگه شما که حفاظت از جان خودت رو نادیده گرفتی! چطور میتونی حفاظت محیط زیست رو مدیریت کنی؟!
علي
Estonia
بميرم برات كه حاضر هستي براي حفظ محيط زيست در يك تالاب يك متري غرق شوي
reza
خوزستان و زاهدان خیلی وقته این مشکل ها دارند از دوره های قبل کسی توجه نکرده تا حالا
فعلا مملکت ما کارا مهم تر از اینا دارند مردم کشور های دیگه مقدم تر هست
مردم زاهدان و خوزستان الکی وقت خود نگیرند فقط به فکر معجزه باشد
Iran, Islamic Republic of
لطفا روغن ریخته را نذر امازاده نکنید
علی
خدا انشاء اله شفات بده
تا بتونی به قایق سواریت برسی
ما شرمنده شدیم که ضیافتت بهم خورد
hlomid
نترس تو ..
اذری
بعد از واقعه عظیم و جهانی غرق نشدن....
دیبی کلاه قرمزی
آره از حضور سراسیمه در خوزستان برای رفع معضل ریزگردها معلومه!
ایمانی
خانم .. ابتکار کمی از شهدای غواص خجالت بکش انها تا اخر ایستادند وجان نثار کردند یا شما که جز سیاسی کاری چیزی بلد نیستی
محمد ابراهميم
Iran, Islamic Republic of
اقا تحريم هستيم تحريم ميفهميد . ممكنه قايق غرق بشه اخه تحريم هستيم تحريم ميفهميد خخخخخخ
احمدخواجوند
اين عكس نشون ميده همين حالا در حال غرق شدن هست درست نگاه كنيد
ایشان اگر جانش را در راه کارش می گذارد چرا انوقتی که تو اهواز گرد و غبار بود حاضر نشد با ماشین به آن شهر برود .....
Iran, Islamic Republic of
بابا خواسته زیرآبی بره دیده نمیتونه
محمد حسين
United Kingdom
سلام من تمام نظرات رو خوندم بسيار جالب بود هم خنده دار و هم پراز تيكه . به نظر من همين نشون ميده كه خيليها از كاركرد اين خانم محترم ناراضين . چرا مسئولين ما بجاي اينكه اشتباهاتشون رو با عذر خواهي و يا استعفا جبران كنند فقط دنبال بهانه و سياسي كارين . خانم ابتكار بنده يه خوزستاني هستم و درسته كه از كاركرد شما و همه همكاران دولتي شما خيلي راضي نيستم ولي با وجو بي سواد بودنم وقتي خوزستان زير شن رفت بازم به شما خورده نگرفتم گفتم اره حل كردن اين ريزگردها كاربسيار مشكليه و و اقعا سخته . هنوزم اين اعتقاد رو دارم اما وقتي براي سگها و طرفدارنش رفتيد شيراز فهميدم شما و دولتمردان يازدهم فقط طرفدار يه قشر خاصي هستيد نه همه . از خداوند متعال خواستارم كه همه مارو عاقبت بخير كنه . در ضمن يادمون باشه كه بقول حرف معمار پير انقلاب كه فرمودند هر كس در اين انقلاب چه مسئولين و چه مردم تفكر امام زماني نداشته باشه خائن است . حالا بايد ديد كه مسئولين و مردم تفكر امام زماني رو چطوري تفسير ميكنن .....
رادارگریز جهنمی
Iran, Islamic Republic of
با اون همه همراه، مگه می شد که غرق بشی؟
press.m1363@gmail.com
اگه احتمال میدادی که 5 درصد ممکنه غرق بشی یا خطر داره اصلا نمیرفتی...
کی میشه این دوسال تموم شه ...
محمد صابر
خدا را شکر غرق نشدید خانم ابتکار
وگرنه به یک اسطوره برای دولت راستگویان مبدل میشدید .........
در قضيه واردات بنزين فهميديم...
Iran, Islamic Republic of
کسی که ادعا دارد تا پای جان ایستاده موقع گرد غبار به دلیل شرایط نامساعد جوی برای پرواز سفرش را لغو نمیکند. با هرچه حتی اتوبوس هم شده خودش را به محل می رساند. فکر میکنم بهترین بازتاب ممکن رو از ماجرای اخیر انتخاب کردند تااتفاقات گذشته فراموش شود.
میثاق
اتفاقا حاجی گرینوف هم تو اخراجی ها همینو می گفت.
خیلی جالبه.
شما به جای جان دادن در این راه، کافیه مشکلات آلودگی محیط زیست حل کنی.