چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۸
۲۱
عضو شورای اسلامی شهر تهران و نمانیده سابق مجلس:

وضع ریزگردها در سایه شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار بدتر شده

ضرورت تغییر در سیاستها و مدیریت سازمان محیط‌ زیست
جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 407084
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نزدیک به دو سال از عمر دولت جدید و شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار می‌گذرد اما ما شاهد بدتر شدن آلودگی هوای تهران و همچنین وضعیت ریزگردها هستیم.
وضع ریزگردها در سایه شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار بدتر شده
به گزارش جهان، پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهر تهران و نمانیده سابق مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به وضعیت ریزگردها در استان خوزستان اظهار داشت: آن روزی که خانم ابتکار طرح بنزین وارداتی را مطرح کرد و آن را به آلودگی هوا گره زد بنده همان روز اعلام کردم ممکن است در پس این اقدام به تولید داخلی ضربه بزند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران طرح موضوعات حاشیه‌ای و عدم پرداختن به موضوعات اصلی را از ویژگی‌های سازمان حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: ما از وزیر بهداشت تشکر می‌کنیم چرا که حضور وی در خوزستان التیام‌بخش بود اما این یک برخورد مسکنی است.

وی با بیان اینکه دولت و سازمان محیط زیست باید برای ریزگردها علاجی پیدا کرده و راهکار ارائه دهند، گفت:‌ نزدیک به دو سال از عمر دولت جدید و شعارهای پرطمطراق خانم ابتکار می‌گذرد اما ما شاهد بدتر شدن آلودگی هوای تهران و همچنین وضعیت ریزگردها هستیم و این ناشی از ناکارآمدی سازمان حفاظت از محیط زیست است.

سروری با تأکید بر اینکه دولت باید رویکرد خود را در این امر تغییر دهد، یادآور شد: این مسئله امکان‌پذیر نیست مگر اینکه تغییرات جدی در سیاست‌ها و مدیریت سازمان محیط زیست ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران مردم خوزستان را مردمی دانست که سال‌ها زیر موشک‌های صدام بوده و بیشترین سختی‌‌ها در دفاع بر دوش آنها بوده است و گفت: عادلانه نیست پس از جنگ هم دچار این سختی‌‌ها باشند هر چند که باید به غیرت آنها آفرین گفت که در اوج آلودگی هوا برای دفاع از انقلاب به خیابان می‌آیند.

وی در پایان تأکید کرد: نه در دولت گذشته و نه در دولت فعلی شاهد برخورد منسجمی با مسئله ریزگردها نبوده‌ایم، امیدواریم با حکم نافذ مقام معظم رهبری شاهد برخورد جدی‌تر دولت در این زمینه باشیم هر چند امیدی به حل این مشکل از سوی سازمان محیط زیست دیده نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خانم ابتکار اگر کار بلد نیستی خودت برو استعفا بده آبرومندانه
اهوازی
اهل اهوازم

خاک شده دمسازم
کس نیست یار و همسازم

مرا می دهد وعده فردا بازم
انکه به عنوان دکتر و پستش مینازم

من به بخت خویش میتازم
چرا بجای تهران و شیراز، اهوازم

کس نمی کند یادم، گویند غر زدی بازم
پیر بومی مکرر "مقصر دولت فبل" دهد آوازم
مصطفی
یهویی چقدر اهوازی پیدا می شود گاهی
Iran, Islamic Republic of
یهویی یه سر سپرده خانم ابتکار ودولت امید تدبیر پیدامیشه
محمدی
موضوع این است که جناح خانم ابتکار در گرد و غبار خوزستان منافعی برای اهدافشان نمیبینند و الا خانم ابتکار با پای پیاده هم شده به خوزستان میرفتند .!!
معصومه
ابتکار با ابتکارت باید مبتکرانه عزل و استیضاح و توبیخت کنند
توجیه خانم ابتکار برای نرفتن جالبه!!!
هادی
Iran, Islamic Republic of
نقشه های ماهواره ای رو نگا کنین.تمام هوای خاور میانه از آفریقا خاکی شده....
مجید مجد
بابا به خدا یه کلمه بگو اربابم کار بلد نیست خلاص دیگه چرا آسمون ریسمون می بافی چه ربطی به آفریقا داره آفریقا کجا اهواز کجا!!!
البته این احتمال هم هست که این کامنتو خود خود خانم ابتکار برای دفاع از خودش نوشته باشه و یا اینکه یکی رو اجیر کرده بیان تو سایتها ازش دفاع کنن هرچیزی احتمال داره!
مجیدمجد هنوز زنده ای مگه دستم بهت نرسه وگرنه تیکه بزرگت گوشته
ايماني
بحث سراين نيست كه اين آلودگي ازكجاست
بحث سراينه كه ايشان درزمان دولت قبل بيشترين انتقادات را به عدم رسيدگي به همين هواي خوزستان راداشتند
حال كه خود مسئوليت مستقيم اين معزل رادارند جوابشان سكوت ولبخندديپلماتيك است!!!!!
حتي براي دلجويي وديدن اوضاع هموطنهايش حاضر نشده كمي ازسلامتي خود مايه گذاشته وبين مردم خوزستان كه حقيقتا در22بهمن حماسه آفريدند برود.
زنده وجاويد باشند مردم دلير خوزستان ،صاحبان حقيقي ملك ايران زمين ورهرو شهيدانش.
همه به فکر این ریزگردها هستن جز سرکار خانم ابتکار
عباس
شرم بر مسئولین زیربطی که وظیفه دارند ولی روزه سکوت گرفتند...
میثاق مرادی زنده رودی
منظورت همون خانمیه که همیشه روسری سبزرنگ می پوشه و از ترس اینکه روسریش خاکی نشه سفرشو به اهواز لغو کرد؟؟؟؟
ابتکار سیاسی کاری میکند کار بلد نیست!
هو الوکیل
مگر جز افزایش مشکلات انتظار دیگری از سیاست گفتاردرمانی دولت میتوان داشت؟
محمد
پیشنهاد می کنم حالا که قرار است زنان در کابینه باشند یک وزارت خانه هایی که کارشان سنگین نیست ایجاد کنید مثلا وزارت امور زنان وکلا به زنان سپرده شود بابا به خدا در شرائط فعلی که زمین خواران اعم از دولتی وملتی به جان محیط زیست افتاده اند کل کابینه هم از پس این مشکل برنمی آید
بهمن
خانم ابتکار که خود را یک اصلاح می داند فقط عنوان معاون محیط زیست را با خود به یدک می کشد و باید از ایشان پرسید در قبال حقوقی که می گیرد چه خدماتی را به کشور ارائه نموده است . ریزگرد ها ی اهواز و الودگی کلان شهر ها ازمونی برای مدعیان اصلاح طلب بود و نشان داد انان جز هیاهو کردن و طرفداری از سران فتنه عرضه هیچ کاری را ندارند .و عاقبت به علت ناتوانی همه ناکامی های خود را به دیگر دستگاهها نسبت خواهند داد .تا از شرمندگی ملت رهایی یابند .
خانم ابتکار با مدیران دارای تابعیت مضاعف ......
8 سال پیش کجا بودید؟
Iran, Islamic Republic of
دولت قبل و نمایندگان مجلس در چند سال اخیر که ریزگردها نفس خوزستان رو گرفته بود چکار کرده اند؟ 8 سال وقت کافی نبود برای رفع مشکل ریزگردها و آلودگی های هوا؟! مردمو گول نزنید با این حرفها !!! حالا از دولت روحانی توقع معجزه در کمتر از 2 سال دولتش رو دارید؟!