يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱

اثرگذاری فریضه امربه معروف با مهربانی

پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب: 423790
آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از اساتید عالی حوزه علمیه قم در جمع مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه های استان گفت: انجام فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر تنها در صورتی اثرگذار است که با آرامش و مهربانی همراه باشد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، وی روز پنجشنبه در این نشست با بیان اینکه بسیجیان وظیفه مهمی در ارشاد و هدایت آحاد جامعه برعهده دارند، افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از سوی بسیجیان با آرامش و متانت الهی و اجتماعی انجام شود.

وی با اشاره به ارزش های بسیج در انقلاب اسلامی افزود: بسیجیان باید پشت گرم به وعده الهی بوده و در مسیر خود هیچ سستی و رخوت نداشته باشند چرا که خدا یار ویاور آنان است.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه با بیان اینکه عزت امروز ملت ایران به خواست خدا حاصل شده است، بیان کرد: قدرت و عظمت ایران به حدی است که کشورهایی که از نظر نظامی مجهز هستند نیز از قدرت ایران می ترسند.

وی تاکید کرد: وحشت از ملت ایران در قلب دشمنان رسوخ کرده است و آنان ترس از ملت را همواره با خود دارند.

وی اظهار داشت: پیشرفت و مجهز شدن به فناوری روز باعث حسادت دشمنان شده و حتی انسان در خانه خود نیز از تبلیغات و تاثیر سوء دشمنان امنیت ندارد، اما باید هوشیار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *