پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
آیت‌الله علوی گرگانی:

مسئولان از تشویش افکار پرهیز کنند

جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب: 420345
مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان باید مراقب عملکرد خود باشند، گفت: مسئولان نباید مردم را در تشویش و اضطراب بیندازند و خداوند را باید در همه امور در نظر گرفت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی صبح امروز در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان گروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به روحیه متفاوت بشر با حیوانات اظهار داشت: انسان ذات فکر و اندیشه است و همواره ذهن انسان در حال تفکر و اندیشه است.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نحوه آگاهی به وجود خداوند افزود: امید انسان در شرایط سخت زندگی نشان‌دهنده وجود خداوند است و منظور همان مبدأ المبادی و وجود ذات حضرت حق است.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: تنها کسی که در شرایط سخت به داد انسان می‌رسد خداوند است و شخص مؤمن در همه شرایط زندگی خداوند را در نظر دارد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم با اشاره به "باید همواره و در همه امور راضی به رضای خداوند بود و اگر می‌خواهیم زندگی بانظم پیش رود باید خداوند را در نظر گرفت" گفت: در هیچ حالی نباید خداوند را فراموش کرد و در تمام شرایط زندگی باید خداوند را حاضر و ناظر بر اعمال خود دید.

وی افزود: هیچ‌وقت نباید غیرخداوند را دوست خود دانست و مثل خانه عنکبوت خانه‌های سستی بنا کرد چراکه سست‌ترین خانه‌ها از آن عنکبوت است.

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: کسی که خداوند را از دست دهد خود و خانواده خود را از بین می‌برد و همه دردها سر دانستن و ندانستن و گم کردن راه است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه مسئولان باید مراقب عملکرد خود باشند، گفت: مسئولان نباید مردم را در تشویش و اضطراب اندازند و خداوند را باید در همه امور در نظر گرفت.

وی با تقدیر از مدیران و مسئولان گروه تخصصی شهید رجایی خاطرنشان کرد: باید افتخار کنید که در مهد نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال خدمت هستید و همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *