يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

توصیه‌های اخلاقی آیت‌الله علوی‌گرگانی

يکشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 421918
آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با مرزبانان و یگان‌های ویژه سراسر کشور بر لزوم حرکت در مسیر خواست و رضای الهی برای دستیابی به سعادت دنیوی و اخروی تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار جمعی از معاونان مرزبانی و یگان‌های ویژه سراسر کشور با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید آسمان و زمین را برای شما انسان‌ها آفریدیم تا در آن زندگی کنید.

مرجع تقلید شیعیان ‌با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم بیان کرد: خداوند به پیامبر (ص) می‌فرماید من قدرت دارم تا انسان‌ها را از خطا مصون بدارم ولی قرار است انسان‌ها در عالم آزاد باشند و هراقدامی را بخواهند انجام دهند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه عنوان کرد: خداوند توانایی دارد که ما را از گناه دور کند ولی ما را آزاد ساخته تا اعمال خویش را انجام دهیم و به این واسطه بهشت و جهنم را ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر الهی تصریح کرد: همه انسان‌ها اختیار دارند که کار خیر و شر انجام دهند و کسی که در زمینه کار خیر عمل کند عاقبت به خیر می‌شود.

آیت‌الله علوی گرگانی اظهار داشت: خداوند ما را آزاده آفریده است که باید تلاش کنیم از گناه دور بمانیم و در مسیر خداوند و ائمه (ع) حرکت کنیم.

وی با اشاره به لزوم تبعیت از رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: اگر همه ما پشتیبان مقام معظم رهبری باشیم، موفق می‌شویم؛ حفظ دین، امنیت، سلامتی و عزت ما در گرو اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *