سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۴
۸
فرماندار مهاباد تشریح کرد

اعتراض‌ به‌ مرگ‌ مشکوک دختر جوان/ متهم به‌ هیچ‌ نهادی وابسته‌ نیست

متهم پرونده قتل دختر مهابادی در بازداشت است
جمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۲
کد مطلب: 421564
فرماندار مهاباد گفت: متهم حادثه مرگ دختر جوان مهابادی بازرس یا ناظر هیچ نهادی نبوده و با قرار وثیقه سنگین در بازداشت است و با خاطیان این حادثه قاطعانه برخورد می شود.
اعتراض‌ به‌ مرگ‌ مشکوک دختر جوان/ متهم به‌ هیچ‌ نهادی وابسته‌ نیست
به گزارش جهان، ایرنا نوشت: شماری از شهروندان مهابادی عصر پنجشنبه در پی مرگ مشکوک یک دختر جوان در یکی از هتل های این شهرستان دست به تجمع زده و خواستار رسیدگی مسوولان به این حادثه شدند.

برخی از این تجمع کنندگان در یک اقدام احساسی پس از تجمع در برابر این هتل، خساراتی به ساختمان و تجهیزات آن وارد کردند.

معترضان در این تجمع خواستار مجازات سریع عامل مرگ این دختر جوان شدند که دو روز پیش بر اثر یک حادثه مشکوک از یکی از طبقات این هتل خود را به پایین پرت کرده و کشته شده بود.

این در حالی است که مسوولان شهرستان مهاباد قبلا نیز اعلام کرده بودند که فرد خاطی احتمالی دستگیر شده و در صورت اثبات جرم به شدت مجازات می شود.

مسوولان قضایی مهاباد نیز بر رسیدگی سریع به این پرونده قول مساعد داده اند.

اخبار و اطلاعات ضد و نقیضی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ایجاد شده در حالی است که هنوز تحقیقات پلیس به نتیجه نرسیده و علت این حادثه به طور رسمی اعلام نشده است .

به گزارش جهان، همچنین سایت محلی سیلوانا نیوز خبر داد: جعفرکتانی ظهر روز چهارشنبه(۱۶اردیهشت) اظهار داشت: در حادثه ای که در هتل تارا شهرستان مهاباد اتفاق افتاد، دختر جوانی که در این هتل مشغول به کار بود جان خود را از دست داده است.

وی افزود: پرونده در دادگستری شهر مهاباد به یک قاضی قابل اعتماد و سخت گیر واگذار شده است وبنده در تماسها و دیدارهایی که با دادستان شهرستان مهاباد و قاضی این پرونده داشته ام تاکید کرده ام هر چه زوتر قضایای این پرونده معلوم شود.

وی در خصوص آخرین نتایج تحقیقات در خصوص این حادثه تصریح کرد: نیروی انتظامی و دادگستری به شدت مشغول تحقیقات در این خصوص هستند، اسناد و شواهد مربوط به این حادثه، فایل تماسهای صوتی جمع آوری شده اند، ولی به علت وجود پاره ای مسائل خانوادگی و شخصی تا کامل نشدن تحقیقات در خصوص پرونده، جزئیات آن را منتشر نمی کنیم چون اصلا اخلاقی نیست.

کتانی در ادامه تاکید کرد: متهم این پرونده دستگیر شده ودستور داده ام وثیقه سنگین برای متهم دستگیر شده تعیین شود تا از تأمین آن ناتوان باشد و تا پایان تحقیقات در بازداشت باشد.

وی در خصوص هویت این متهم تصریح کرد: متهم بازرس و یا ناظر هیچ نهادی نبوده است. او مدتی قبل در هتل کویستان مهاباد مشغول به کار بوده و این هتل را در ارتقاء سطح استانداردهایش کمک کرده است و هتل تارا نیز به همین منظور متهم را به کار گرفته است و وی در این هتل مستقر شده است.

فرماندار مهاباد در خصوص شایعه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی تاکید کرد: در دیداری که با خانواده قربانی این حادثه که از خانوادهای متدین و خوشنام مهاباد هستند، داشته ام، این عزیزان درخواست بررسی عادلانه پرونده این حادثه را داشته اند و اعلام کردند تنها از طریق قانون و دستگاه قضاء پیگیر پرونده هستند و به مانند این خانواده داغدار بهتر است اجازه بدهیم این حادثه از طریق قانون پیگیری شود.

وی افزود: افکار عمومی مطمئن باشند که با خاطیان این حادثه برخورد قانونی خواهد شد و بنده به عنوان فرماندار پیگیر این پرونده هستم و تا احقاق حق و روشن شدن زوایای پنهان این حادثه خانواده قربانی آن را همراهی می کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ل اراکی سوئد
Sweden
یادم هست که بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یکباره گروههای مختلف چپ مثل قارچ از زمین سر بیرون آورده و در کشور و بخصوص کردستان عزیز شروع به خرابکاری کردند. یکی از این گروهها که شاخه ای جدا شده از سازمان ضد انقلابی بیکار بود سازمان امریکایی ساخته رزمندگان طبقه کارگر نام داشت. این سازمان در اراک ما برای اینکه بتواند درون مردم نفوذ کند اقدام به تشیع جنازه مردگان سرقت شده کرده و به مجرد اینکه مردم پشت جنازه جمع میشدند اقدام به دادن شعارهای خود میکرد. در ضمن سوء استفاده جنسی از دختران در سازمانهای مارکسیستی در آن زمان در کشور عادی بود. بعدها این سازمان با چند سازمان دیگر حزب کمونیست کارگری را تشکیل دادند که در بین خیلی از ما ایرانیان مقیم خارج از کشور بعنوان فرزند صهیونیستم از این دارو و دسته یاد میشود و پژاک هم از قرار معلوم یکی از بازوهای نظامی آنان شد و در استان کردستان خرابکارهای زیادی کردند. غرض از این داستانسرایی این است که بعد از وقوع این حادثه در مهاباد این گروههای حرامزاده شروع به خلق اخبار دروغ کردند تا مثل همان تشیع جنازها بتوانند مردمی را دور خود جمع کنند و ایجاد آشوب و بلوا کنند. لذا مردم مسلمان آن خطه باید هشیار باشند و گول این ضد مسلمانهای اجنبی پرست را نخورند. و امیدوارم که مسئولین نیز با تمام قدرت به دنبال کشف حقیقت باشند و نتیجه را به مردم گزارش کنند.
United Kingdom
اونهایی که منفی دادن یعنی چی منظورشان این است که این اتفاقها نیفتاده
مرتضی
در اوایل انقلاب فتنه مذهبی و قومیتی از مهاباد شروع شد. هزاران نفر از جوانان ایران در این شهر شهید شدند و این امنیت با خون بوجود آمد. آری خون را ما میدهیم و امکانات و آسایش نصیب مهاباد می شود و سایر شهرهای استان باید منتظر بمانند تا ببینند کی جوان دیگری قربانی اینها خواهد شد. از مسئولین میخواهیم تا با این شرارت ها برخورد جدی کنند. این شرارت ها تمرینی برای شرارت های آینده است که ما منتظر آن هستیم.
واقعا از ظلم هرکجای باشد بیزاریم ولی چرا اینقدر شلوغ بازی خوب من هم موافقم باید تاکید و پیگیری برای ایفای حق مظلوم ولی اینهمه جو سازی!!! عجباینکه این دروغ گوهای رسانه ای که این همه دختر مظلوم در جهان همچون غزه، عراق ، افقانستان، یمن سومالی و ..... کشته میشند ولی انها خفه شدند ول یالان داستانسرایی می کنند
مهدی
قابل اعتماد و سختگیر رو خوب اومدین!
Iran, Islamic Republic of
بعد از قضیه کاریکاتور روزنامه ایران، تو همون شب اول شبنامه و روزنامه تحریف شده تو شهرهای آذری نشین پخش شد و مردم رو به شکل سازماندهی شده تحریک کردند به خاطر چی؟ هیچی فقط کاریکاتور ساده یک کارتونسیت معلوم الحال! این بار چطور؟ مرگ مشکوک یک دختر توسط فردی ناشناس و ورود سریع رسانه های فارسی زبان متعلق به دولتهای غربی مثل شبکه من و تو و رادیو فردا به قضیه و تحلیل ها و گزارشهایی از عامل جنایت که متعلق به اطلاعات سپاه بوده و از این دست آسمون ریسمون کردن ها از رویدادی که اطلاعات راجع به اون بسیار ناچیز بوده ! مگه نیروی اطلاعاتی میاد جار بزنه من اطلاعاتیم! مردم خودشون باید عاقل باشن و ببینن چطور از این آب گل آلود رسانه های غربی و شبکه های اجتماعی متعلق به گروه های تروریستی مثل پژاک و پ ک ک ماهی میگیرن و حتی رسانه های متعلق به افراد مغرض مانند سلفی ها و وهابی ها چطور این قضیه رو آب و تاب میدن
Iran, Islamic Republic of
در دولت اسلامي تمام قاضي ها بايد گاهي سخت گير ولي هميشه قابل اعتماد باشند.
Iran, Islamic Republic of
شبکه های معاند ووهابیون داعش پرور درچنین حوادثی سعی در هدایت خشم مرم بسوی اهداف شوم خود دارند ملت مسلمان ایران مواظب باشند بهانه ای درست نشود مسئولان قضایی نیزلطفاً سریع وبموقع با افرادخاطی ومجرم برخورد کنند.