جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

لوازم یدکی خودرو شناسه رهگیری گرفتند

پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 420258
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو در سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران اعلام کرد : قطعات و لوازم یدکی دارای برچسب و کد رهگیری شده است و با کیفیت و گارانتی عرضه می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از صدا و سیما، علی اکبر بخشی گفت : کالاهای مورد تایید، شناسنامه دار و دارای استانداردهای لازم با برند شناسا، برچسب ‌گذاری می شود.

وی افزود: ورود قطعات بی‌کیفیت خودرو به بازار باعث ایجاد نگرانی در تولیدکنندگان و مصر‌ف‌کنندگان شده است که با تفاهم تولیدکنندگان قطعات خودرو قرار است توازن بین تولید و توزیع قطعات در کشور ایجاد شود. چون یک قطعه خودرو ممکن است چند دست بچرخد تا به مصرف‌کننده برسد.

آقای بخشی با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و ماشین آلات تهران که از امروز - نهم اردیبهشت - به مدت چهار روز در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، گفت: در این نمایشگاه، فعالان حوزه توزیع، تولیدکنندگان، واردکنندگان و صاحبان برند حضور دارند تا برای مصرف‌کنندگان روشن شود حامی چه گروه هایی هستیم و محصولات با اعتماد و اطمینان بیشتری عرضه شود.

وی از دولت خواست اختیارات بیشتری به اتحادیه بدهد تا فعالانه تر عمل کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم یدکی خودرو تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر کیفیت، قیمت و کمیت بر عهده ما نیست اما باید برای نبود هر یک پاسخگو باشیم و البته تلاش می کنیم اعتماد را به مصرف کننده برگردانیم که در این زمینه خلأهای قانونی بسیاری وجود دارد.

بخشی همچنین خواستار ساماندهی ورود کالاها و اصلاح روند بازار این صنف و موضوع کالاهای بی نام و نشان یا بی کیفیت شد و گفت : این نمایشگاه می تواند به تحقق این اهداف کمک می کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *