شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فساد انگلیسی در مستند «خبرهای بد»

سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
کد مطلب: 417179
مستند «خبرهای بد» با موضوع فساد رسانه‌ای و شنود تلفن‌های مردم در انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک از شبکه افق پخش می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، مستند «خبرهای بد» درباره ماجرای فساد رسانه‌ای و شنود تلفن‌های مردم در انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک و شامل مصاحبه با افراد مطلع یا دخیل در این ماجراست.

«هیچ چیز را به هیچکس خارج از خانواده نگویید، وگرنه دنبالتان خواهم آمد» این را یکی از سردبیران پیشین مرداک می‌گوید، کسی که سیستم او را به خوبی می‌شناسد.

ماجرا از آنجا شروع شد که بحث شنود تلفن‌های مردم انگلستان تحت نظارت رابرت مرداک، صاحب دَه‌ها نشریه و روزنامه و شبکه تلویزیونی به رسانه‌ها کشیده شد.

مرداک که بخش اعظمی از رسانه‌های انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی را در اختیار دارد توانسته بود برخی کارمندان خود را به آخرین تجهیزات پلیسی برای شنود تلفن‌های مردم مجهز کند و از این طریق، گزارشات جنجالی علیه هر کس که می‌خواست منتشر می‌کرد.

MICHAEL DOYLE تهیه کننده و Kerry O'Brien کارگردان این مستند هستند که به زبان انگلیسی ساخته شده است.

«خبرهای بد» قرار است به همراه دوبله فارسی سه شنبه ۲۵ فروردین ساعت ۲۱ از شبکه افق پخش شود؛ تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۱:۱۵ خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *