جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مردی که توسط مالکوم ایکس مسلمان شد

چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 459007
«اکبر محمد» مسئول امور بین الملل «امت اسلام» در آمریکا و نماینده تام الاختیار لوئیس فراخان مهمان برنامه این هفته «عصر» شبکه افق خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، برنامه «عصر» که پنجشنبه شب‌ها از شبکه «افق» پخش می‌شود این هفته میزبان «اکبر محمد» مسئول امور بین الملل «امت اسلام» در آمریکا و نماینده تام الاختیار لوئیس فراخان خواهد بود.
 
او از 18 سالگی به سمت اسلام گرایش پیدا کرد ولی به دلیل اینکه مسیحی بزرگ شده بود اطلاعات چندانی در این زمینه نداشت تا اینکه با مالکوم ایکس و گروه او آشنا شد، گروهی که در آن زمان توسط مطبوعات آمریکا به نام «مسلمانان سیاهپوست» معرفی می‌شد.
 
اکبر محمد پس از شرکت در یکی از جلسات این گروه به این نتیجه رسید که می‌تواند یکی از آن‌ها آنجا باشد به همین دلیل شروع به فرا گرفتن مطالبی در مورد قرآن کریم، نماز و تاریخ اسلام و احادیث پیامبر اکرم (ص) کرد.
 
نادر طالب‌زاده که تهیه کنندگی و اجرای برنامه «عصر» را بر عهده دارد این هفته با اکبر محمد در مورد موضوعاتی همچون وضعیت اسلام در آمریکا، فعالیت‌های سیاه پوستان و مسلمانان در ایالات متحده، سفرش به ایران، رفتار دولتمردان آمریکایی با مسلمانان این کشور و راهپیمایی بزرگی که از طرف «امت اسلام» در آمریکا برپا می‌شود به گفت‌و‌گو می‌پردازد.
 
«عصر» این هفته پنجشنبه 12 آذرماه ساعت 22:30 دقیقه از شبکه «افق» پخش می‌شود و تکرار آن هم روز بعد ساعت 15:30 دقیقه به روی آنتن می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *